شیائومی بیست و پنج میلیون دستگاه گوشی را در هند به فروش رساند

شیائومی بیست و پنج میلیون دستگاه گوشی را در هند به فروش رساند

شیائومی بیست و پنج میلیون دستگاه گوشی را در هند به فروش رساند: بدون شک فروش خوب در بازار هند یک قدم برای موفق شدن یک کمپانی تولید کننده گوشی است. یکی از دلایل فروش بالای این کمپانی این است که تمرکز آن از ابتدای شروع کار بر روی ارائه گوشی هایی با کیفیت و با قیمت مناسب بوده است. کمپانی شیائومی گوگل را در رسیدن به هدف خود (دستیابی به یک میلیارد کاربر اندروید) کمک کرده است.
مدیر بخش فروش کمپانی شیائومی در هند، مانو کومار جین به تازکی در توئیتر اعلام کرده است که میزان فروش این تعداد گوشی در بازه زمانی سه سال و یک ماه فوق العاده بوده است و رکورد را در این منطقه شکسته است.

این به آن معناست که در هر روز تقریبا بیست و دو هزار گوشی به فروش رسیده است. سری Redmi به خاطر قیمت مناسب بالاترین فروش را داشته است. علیرغم انتقادات شدید بر علیه شیائومی بخاطر پشتیبانی ضعیف آن در هند رسیدن به این مقدار تحسین برانگیز است.
کمپانی شیائومی نقشه های دیگری برای اجرا در کشور هند، بخصوص برای همکاری اش با کمپانی گوگل برای کار بر روی پروژه اندروید ۱ دارد.
همچنین مانو کومار در صفحه توئیترش اعلام کرده است که برای جشن گرفتن ای موفقیت یک عدد گوشی می میکس را به یک نفر به قید قرعه تقدیم خواهد کرد. برای شرکت در این قرعه کشی کافیست توئیت موردنظر را ریتوئیت نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی بیست و پنج میلیون دستگاه گوشی را در هند به فروش رساند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *