مسائل و مشکلاتی که در دنیای تکنولوژی 2018 رخ داد ؛ اتفاقات ناگوار

دنیای تکنولوژی 2018

هر ساله تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد ولی در این میان برخی از مسائل ممکن است سبب شود تا این پیشرفت تکنولوژی به نوعی به پس رفت تبدیل شود. باید بگوییم که این موضوع در موارد بسیاری در سال 2018 میلادی رخ داده است که در ابتدا می توانیم به اتفاقات ناگواری که درخصوص شبکه های اجتماعی صورت پذیرفته است اشاره داشته باشیم و از طرفی دیگر می توانیم به مسائل مربوط به اپلیکیشن ها و سیستم عامل های برندهای مختلف که پر از باگ های بسیار بودند، اشاره داشته باشیم. در ادامه قصد داریم از این دست موارد را در کنار شما بررسی نماییم.

توییت های بسیار عجیب و غریب ترامپ !

دنیای تکنولوژی 2018

دونالد ترامپ در سال 2018 نیز به دفعات با انتشار توییت های جنجالی خود تنش هایی بسیاری را در زمینه های مختلف در دنیا ایجاد نمود و در این میان دنیای تکنولوژی نیز با مسائل مختلفی روبرو گردید. از جمله این مسائل می توان به درگیری های تجاری میان کشور چین با ایالات متحده ی آمریکا اشاره داشت که نگرانی هایی در خصوص افزایش قیمت بعضی از کالاهای دیجیتال نظیر آیفون ها در بعضی از کشورها مانند ایالات متحده اشاره داشت. البته به تازگی آتش بسی موقت در این جنگ تجاری رخ داده است.

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نتوانستند به طور کامل عرض اندام نمایند !

دنیای تکنولوژی 2018

به احتمال بعضی از افراد تصور داشتند که تا پایان سال جاری میلادی شاهد پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه ی واقعیت مجازی خواهیم بود ولی گویا این رویا تحقق پیدا نکرد. در حال حاضر بسیاری از دستگاه های واقعیت مجازی، خروجی بسیار بدی را ارائه داده اند و گویا در حال حاضر تا زمان پیشرفت قابل قبول در این زمینه فاصله ی بسیار زیادی را داریم. در خصوص قابلیت واقعیت افزوده شرایط سخت تر نیز شده است. در شرایطی که کمانی های گوگل و اپل و همچنین بسیاری از کمپانی های فعال در این حوزه تلاش های بسیاری را انجام داده اند ولی این فناوری نیز نتوانسته است که به بلوغ و رشد کامل دست یابد.

امنیت ارزهای مجازی به شدت کاهش داشت !

دنیای تکنولوژی 2018

به طورکلی سال 2018 میلادی را باید به عنوان یک سال نا امن برای تمامی ارزهای دیجیتال خواند. در سال جاری سو استفاده از قدرت پردازشی سیتسم های کاربران تمامی دنیا به منظور استخراج ارزهایی نظیر مونرو افزایش بسیار زیادی داشت. خیلی از کلاهبرداران اینترنتی سعی کردند که کیف پول های الکترونیک و یا سایت صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال را هک نمایند. به علاوه باید به نوسانات بسیار غیر عادی در قیمت هر واحد بیت کوین نیز اشاره داشت. این ارز دیجیتال که در یک زمان به 20 هزار دلار به ازای هر واحد نیز رسیده بود، در حال حاضر کمتر از 4 هزار دلار قیمت دارد.

باگ های ناتمام ویندوز 10

دنیای تکنولوژی 2018

تعداد بسیاری از بروزرسانی هایی که کمپانی مایکروسافت برای ویندوز 10 ارائه نموده است کاربران را با مشکلات عدیده ای روبرو نمود. بعضی از بروزرسانی ها برای کاربران مشکل های بسیاری ایجاد کرده است و در ادامه نیز برخی دیگر هم فقط برای رفع این مشکلات ارائه شدند. کمپانی مایکروسافت باید تمرکز زیادی بر آپدیت های خود گذاشته و آن ها را بیش از قبل مورد آزمایش قرار بدهد. به منظور جلوگیری از بروز بسیاری از مسائل این چنینی کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد تا صفحه ویژه ای به منظور اطلاع رسانی باگ های ویندوز بسازد.

آلوده شدن گوگل پلی اندروید !

دنیای تکنولوژی 2018

گویا با راه پیدا کردن اپلیکیشن های مخرب بسیار به فروشگاه اپلیکیشن کمپانی گوگل در سال 2018 میلادی، می توان گوگل پلی را به عنوان آلوده ترین فروشگاه نرم افزاری دنیا مدنظر قرار داد. این اپلیکیشن ها اساسا اطلاعات تمامی کاربران را مورد سرقت قرار می دهند و یا آن ها را مورد هدف تبلیغات متعدد می گذارند. البته کمپانی گوگل گاهی اوقات سعی دارد تا این اپلیکیشن ها را از فروشگاه های خود حذف نماید ولی گویا تلاش های ردموندی ها کافی نبوده و باز هم اپلیکیشن های مخرب می توانند به این فروشگاه عظیم راه پیدا کنند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مسائل و مشکلاتی که در دنیای تکنولوژی 2018 رخ داد ؛ اتفاقات ناگوار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *