بسته های اینترنت رایتل

اینترنت رایتل

بسته های اینترنت رایتل : این روزها که تمامی افراد دارای گوشی های هوشمند می باشند نیاز آن ها روز به روز به اینترنت احساس می شود و در این میان بسیاری از افراد از اینترنت سیم کارت های خود استفاده می کنند تا در هر جایی بتوانند از امکانات گوشی های هوشمند خود بهره مند گردند. در این میان اپراتور رایتل بسته های اینترنتی مقرون به صرفه ای دارد که بسیاری از افراد در ابتدای ورود این سیمکارت ها رایتل را به عنوان سیمکارت هایی با اینترنت پر سرعت می شناختند و پس از گذشت یک مدت کوتاه رایتل با استفاده از طرح های مختلف و بهره گیری از آنتن های همراه اول و ایرانسل در سرتاسر ایران آنتن دهی بسیار بالایی را در اختیار کاربران خود قرار داد.

بسته های اینترنت دائمی و اعتباری رایتل

در ابتدا که یک سیمکارت رایتل خریداری می کنید این اپراتور برای مشترکان خود اینترنت همراه هدیه می دهد که پس از اتمام بسته ی هدیه ی شما می توانید بر اساس نیاز خود هر یک از بسته های اینترنت این سیمکارت را خریداری نمایید و بر روی دستگاه خود فعالسازی کنید و بر اساس قیمت این بسته های اینترنتی به میزان قابل توجهی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

نحوه ی خرید و فعالسازی بسته های اینترنتی رایتل

  • استفاده از کد دستوری *142#
  • خرید از طریق وب سایت اصلی رایتل
  • خرید از سامانه ی مدیریت حساب
  • سامانه پیام کوتاه 2020
  • نمایندگی های رایتل
  • فروشگاه های رایتل
  • اپلیکیشن رایتل من

اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل اینترنت رایتل

توجه: مصرف ترافیک عادی خدمات در مشاهده ی سایت های داخلی و استفاده از محصولات بومی شامل 50 درصد کاهش تعرفی می باشد و به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه ی عادی از حساب شما کسر می گردد. در هنگام مصرف خدمات داده ها به عنوان بسته ی خریداری شده مصرف هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد ترافیک حساب می گردد. تنها مصرف اینترنت در وبسایت های بین المللی بر اساس تعرفه ی عادی حساب می گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

مقاله مرتبط :

ساعت اینترنت شبانه رایتل

3/5 - (23 امتیاز)

بیشتر بخوانید  قیمت بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل افزایش یافت

نظرات در مورد : بسته های اینترنت رایتل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *