بیت کوین به یک ارز رسمی برای پرداخت تبدیل می گردد

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

این روزها شاید خبرهای بسیاری را در مورد بیت کوین شنیده اید و مطالب بسیاری را در خصوص فناوری استفاده شده در این ارز رمزنگاری شده می دانید. باید بگوییم که تا به امروز بیت کوین رشد بسیار خوبی داشته است و به راحتی می توانید بر رروی این ارز دیجیتالی حساب کنید. اکنون گویا در کشورهای مختلف صحبت هایی از تبدیل شدن به یک ارز رسمی برای خرید و فروش و پرداخت به گوش می رسد.

بیت کوین

بر اساس پژوهش های جامع در خصوص ارزهای رمزگذاری شده نشان می دهد که بیت کوین در خصوص پذیرش انبوه افراد جوامع همان مسیری را طی می نماید که قبلا اینترنت و شبکه های اجتماعی طی کرده اند. تعدادی از متخصصان صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس در طی یک همکاری با کمپانی تبلیغاتی Qriously میزان شور و شوق دانشجویان را برای دریافت ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین بررسی نمودند.

بیت کوین

در طی این بررسی های صورت پذیرفته، 675 دانشجو در ایالات متحده ی آمریکا را مورد پژوهش قرار داده اند و معلوم شد که 42 درصد از دانشجویان 50 دانشگاه برتر که بسیاری از آن ها در آمریکا زندگی می کنندف حداقل یک درس مرتبط با این مسئله را ارائه می دهند. 9 درصد از این دانشجویان دوره های مرتبط با ارزهای دیجیتال را انتخاب نموده اند و 26 درصد نیز گفته اند که قصد دارند دوره های مرتبط با این مبحث را بگذرانند.

همچنین معلوم شد که 18 درصد از دانشجویان، بیت کوین یا رمز ارز های دیگری را در اختیار دارند. از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه استنفورد به نام بندیکت بانز که بر ارزهای دیجیتال متمرکز شده است می گوید: هیجان بسیار زیادی در میان دانشجویان برای ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده وجود دارد. در صورتی که یک متخصص در زمینه ی رمزنگاری و رمز ارزها باشید پیدا کردن یک شغل کار چندان سختی نمی باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ارزهای با ارزش دیجیتالی

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بیت کوین به یک ارز رسمی برای پرداخت تبدیل می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *