در آینده شاهد ارز دیجیتال فیسبوک خواهیم بود

فیسبوک

اخبار جالبی درباره تولید و راه اندازی ارز رمز نگاری شده توسط شرکت فیسبوک در فضای مجازی منتشر شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در اختیار ما در این باره قرار نگرفته است اما بر اساس آن چه که مسئولین این کمپانی در اطلاعیه های خود بیان کرده اند , هدف اصلی این شرکت راه اندازی ارز رمزنگاری شده cryptocurrency است که باعث سهولت در پرداخت برای پلتفرم فیسبوک می شود.

با توجه به این که فیس بوک یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است , این کار منجر به ایجاد یک بخش خرید و فروش در پلتفرم فیس بوک می شود. مدیران فیسبوک به منظور ارتقأ ی ارز دیجیتالی مد نظر خود از یک فن آوری جدید و مناسب که مبتنی بر بلاک چین است استفاده خواهد کرد , فیس بوک سعی دارد با بررسی راه ها و روش های مختلف , ارز دیجیتالی خود را هر چه سریع تر و با درسترسی آسان در اختیار کاربران قرار دهد.

دیوید مارکوس , مسئولیت اداره و رهبری این موضوع را بر عهده داشته و اظهار کرده فعالیت های مرتبط در این راستا به خوبی و با موفقیت در حال انجام شدن است. مدیران شرکت فیسبوک اعلام کردند , این کمپانی در تلاش است تا همانند بسیاری از شرکت های دیگر , ارز اختصاصی خود را داشته و آن را توسعه دهند. به این منظور بخشی جدید در کمپانی فیسبوک برای بررسی و تحقیق درباره فن آوری جدید بلاک چین احداث شده و تعدادی از متخصصان در حال تحقیق و مطالعه روی این فن آوری می باشند.

با توجه به این فعالیت ها و اقدامات این کمپانی , چندان دور از انتظار نیست که ارز دیجیتالی و رمز نگاری شده این شرکت , خیلی سریع وارد بازار شده و با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران فیس بوک , قطعا مورد استقبال نیز قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بانک ها پذیرای ارزهای رمزنگاری شده هستند؟

نظرات در مورد : در آینده شاهد ارز دیجیتال فیسبوک خواهیم بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *