دانلود اپلیکیشن فیلم نت

اپلیکیشن فیلم نت

اپلیکیشن فیلم نت | بسیاری از افراد در طول یک هفته بخش بسیار زیادی از زمان خود را صرف مشاهده ی فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی و خارجی می نمایند ولی ممکن است برای شما نیز تاکنون اتفاق افتاده باشد که یک سریال یا فیلم سینمایی را دوست داشته باشید که ببینید اما نتوانید آن را پیدا کنید. بهترین راه استفاده از سایت ها و یا اپلیکیشن های دانلود فیلم همانند اپلیکیشن فیلم نت می باشد که در ادامه قصد داریم توضیحاتی در خصوص این اپلیکیشن ارائه دهیم.

اپلیکیشن فیلم نت

اپلیکیشن فیلم نت دارای آرشیو کاملی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی می باشد و این امکان را فراهم می نماید تا کاربران بتوانند در هر زمان ممکن به صورت کاملا قانونی به دانلود و تماشای فیلم ها و سریال های دلخواه خود بپردازند. این اپلیکیشن از قسمت های مختلفی مانند فیلم، سریال، انیمیشن و غیره تشکیل شده است. بعد از اجرای این اپلیکیشن به صفحه اصلی منتقل می‌ شوید که در این بخش فیلم‌ هایی به عنوان فیلم های پیشنهادی در دسترس شما می باشد. به منظور دانلود و تماشای هر یک از فیلم ها و سریال ها در اپلیکیشن فیلم نت تنها کافیست تا به بخش مورد نظر خود مراجعه کرده و یا از طریق لمس بخش جستجو در گوشه بالا و سمت راست صفحه به جستجوی نام فیلم و یا سریال دلخواه خود بپردازید.

اپلیکیشن فیلم نت

بعد از انتخاب هر یک از فیلم ها و سریال ها می‌ توانید به تمامی اطلاعات و امتیاز فیلم ها از دیدگاه کاربران و منتقدان دسترسی داشته باشید و تیزر فیلم و یا سریال مورد نظر خود را نیز مشاهده نمایید. در بخش بالایی صفحه اصلی قابلیت اشتراک گذاری و یا اضافه کردن یک فیلم به لیست علاقه‌ مندی‌ ها نیز فراهم شده است. کاربران این اپلیکیشن می‌ توانند در بخش دیدگاه ها نیز نظرات سایر کاربران را بررسی نمایند و یا اینکه نظر خود را در خصوص یک سریال و یا فیلم مورد نظر ارسال کنند. برای خرید فیلم و یا سریال دلخواه خود تنها لازم است تا آیکون خرید در گوشه بالا، سمت راست صفحه نمایش را لمس نمایید. اپلیکیشن فیلم نت دو روش مختلف برای پرداخت هزینه در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با انتخاب گزینه خرید تکی کاربران می‌ توانند تنها به پرداخت هزینه فیلم و یا سریال مورد نظر خود اقدام نمایند.

اپلیکیشن فیلم نت

این موضوع در حالی است که با انتخاب گزینه خرید اشتراک و پرداخت یک مبلغ مشخص، می‌ توانید تمامی فیلم و سریال‌ های برنامه فیلم نت به مدت سی روز به صورت رایگان دانلود نمایید. بعد از خرید فیلم، گزینه ی نمایش فیلم در بخش بالایی صفحه نمایان می گردد. با انتخاب این گزینه می‌ توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید و یا با لمس گزینه دانلود، در کیفیت‌ های مختلف دانلود کنید.

اپلیکیشن فیلم نت

با انتخاب آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا، سمت راست صفحه، منوی اپلیکیشن فیلم نت برای شما قابل مشاهده می گردد. در قسمت حساب کاربری می‌ توانید به تمامی فیلم‌ ها و سریال‌ های خریداری شده دسترسی پیدا کنید. در قسمت ژانر نیز امکان دسترسی به تمامی فیلم و سریال‌ ها در دسته‌بندی و موضوعات مختلف برای کاربر فراهم گردیده است. در آخر کاربران می‌ توانند از بخش مدیریت دانلود به بررسی وضعیت دانلود فیلم و یا سریال مورد نظر خود بپردازند.

 

دانلود فیلم نت برای گوشی های اندرویدی

برای دانلود کلیک کنید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن فیلم نت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *