آموزش حذف اکانت ایتا (دیلیت اکانت) چرا ایتا هنوز دیلیت اکانت ندارد ؟

حذف اکانت ایتا

این روزها که تلگرام از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است بسیاری از ایرانی ها به دنبال یک پیام رسان قوی و قدرتمند برای ارتباط با دوستان خود و یا ساخت یک اکانت کاری می باشند.

 

پیام رسان های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و هر کدام نیز ویژگی های متفاوتی دارند اما لازم به ذکر است که هیچ کدام همانند تلگرام از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار نیست و اگر بخواهیم واضح تر بگوییم تلگرام یک پیام رسان کامل می باشد که پیداکردن یک جایگزین برای آن کار دشواری است. با این حال، پیام رسان ایتا یکی از پیام رسان هایی است که در این عرصه فعالیت می کند و شباهت بسیتر زیادی به تلگرام دارد. این پیام رسان داخلی از طریق سورس کدهای تلگرام شکل گرفته است و هیچگونه تفاوتی با تلگرام ندارد.

حذف اکانت ایتا

این روزها یکی از موضعاتی که بسیار اهمیت دارد میزان امنیت یک پیام رسان و پشتیبانی از آن می باشد، همانطور که می دانید تلگرام از امنیت بسیار بالایی برخوردار بود و همین موضوع سبب شده بود که کاربران با خیالی آسوده از این پیام رسان استفاده کنند ولی اکانت پیام رسان ایتا با اینکه شباهت بسیار زیادی به تلگرام دارد ولی از امنیتی مشابه تلگرام برخوردار نیست و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد در این خصوص شاکی باشند و از نصب این پیام رسان خودداری نمایند.

یکی از ویژگی هایی که این پیام رسان دارد این است که هزینه ی اینترنت این اپلیکیشن دارای 50 درصد تخفیف می باشد! همانطور که می دانید استفاده از سایت های ملی در ایران هزینه ای بسیار کم برای کاربران دارد و این کار به دلیل تشویق کاربران ایرانی برای استفاده از سایت های ملی و داخلی می باشد. اکنون پیام رسان ایتا نیز از این موضوع مستثنی نیست و در صورت استفاده ی افراد از این پیام رسان به میزان 50 درصد تخفیف اینترنت دریافت خواهند کرد.

حذف اکانت ایتا

یکی از موضوعاتی که ممکن است شما را برای نصب این پیام رسان دچار تردید نماید، حذف اکانت ایتا می باشد چرا که این پیام رسان هنوز قابلیت حذف اکانت و حساب کاربری را ندارد و یا به صورت عامیانه اگر بخواهیم بگوییم قابلیت دیلیت اکانت برای ایتا هنوز فراهم نشده است. بر اساس گفته های مدیران این پیام رسان، به زودی این قابلیت نیز به ایتا افزوده خواهد شد و قطعا در آن زمان اطلاع رسانی ها صورت می پذیرد.

حذف حساب کاربری ایتا نیز همانند تلگرام خواهد بود و در صورت پاک کردن حساب های کاربری کلیه ی اطلاعات این حساب ها حذف خواهد شد و دیگر اطلاعاتی در این زمینه مشاهده نخواهید کرد و به طور کلی غیر قابل بازیابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1.2/5 - (34 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش حذف اکانت ایتا (دیلیت اکانت) چرا ایتا هنوز دیلیت اکانت ندارد ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *