معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ پلاس با دوربین دوگانه

معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ پلاس با دوربین دوگانه

معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ پلاس با دوربین دوگانه: به تازگی گوشی نوت ٨ توسط سامسونگ معرفی شده است و اکنون کمپانی قصد دارد گوشی هایی پایین رده تر با دوربین دوگانه را معرفی کند. گوشی گلکسی جی ۷ پلاس که دارای دوربین دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در کشور تایلند معرفی شده است.
این گوشی همانند دو گوشی گلکسی جی ۷(۲۰۱۷) و گلکسی جی ۷ پرو با یک صفحه نمایش پنج ونیم اینچی از جنس سوپر امولد ، دارای رزولوشن فول اچ دی و بدنه الومینیومی ارائه خواهد شد. اما برخلاف این دو گوشی، جی ۷ پلاس دارای پردازنده اکزینوس ۷٨۷۰ نخواهد بود. ممکن است پردازنده به کار رفته در این گوشی مدیاتک هلیو پی۲۰ باشد، در مشخصات ارائه شده نام پردازنده گوشی ذکر نشده است اما گفته شده که پردازنده دارای فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز خواهد بود.

 

Samsung Galaxy J7+

گوشی جی ۷پلاس بر خلاف جی۷ های دیگر به جای سه گیگابایت رم ، چهار گیگابایت رم دارد. مقدار حافظه داخلی در این گوشی ۳۲ گیگابایت است و دارای اسلات کارت حافظه است که تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی می کند.
به بحث دوربین برمیگردیم، لنز دوربین سیزده مگاپیکسلی این گوشی دارای گشودگشی f/1.7 است که میتواند نور زیادی را دریافت کند. لنز دوربین پنج مگاپیکسلی نیز دارای گشودگی f/1.9 است.دوربین دوم از عمق منظره تصویربرداری میکند که به فوکوس کردن بر روی یک بخش از عکس و همچنین اعمال افکت bokeh بر روی عکس پس از گرفتن تصویر کمک می کند.

یکی ارز تفاوت ها و ضعف این گوشی نسبت به دو گوشی جی ۷ پرو و جی ۷(۲۰۱۷) میزان ظرفیت باتری آن است. ظرفیت باتری در این گوشی ۳۰۰۰ میلی امپر ساعت است در حالی که در دو گوشی دیگر ۳۶۰۰ میلی امپر ساعت بوده است. از آنجایی که اندازه ها و ظاهر این سه گوشی از زوایای مختلف بسیار شبیه به هم است، باید دوربین دوگانه را مقصر کوچکتر شدن باتری جی ۷ پلاس بدانیم.
از تفاوتهای جزئی دیگر که قابل ذکر هستند میتوان به سنسور اثر انگشت در دکمه هوم، صفحه نمایش با قابلیت always on و دستیار هوشمند بیکسبی اشاره کرد.
گوش گلکسی جی ۷ پلاس اکنون در تایلند با قیمت تقریبی ۳۹۰ دلار برای پیش فروش قرار گرفته است که در هفدهم سپتامبر وقت آن تمام میشود و بعد از آن برای خرید در مارکت ها قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ پلاس با دوربین دوگانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *