جزئیات قیمت و مشخصات تبلت گوگل پیکسل منتشر شد

جزئیات قیمت و مشخصات تبلت گوگل پیکسل منتشر شد

گوگل در حال آماده شدن برای معرفی تعدادی از محصولات جدید در طی رویداد I/O است که روزهای آینده برگزار می شود. این رویداد شامل محصولات مورد انتظاری مانند Pixel 7a، Pixel Fold و غیره خواهد بود. یکی از دستگاه های آینده تبلت است، اما قبل از رویداد رونمایی، تبلت پیکسل به طور تصادفی در یک پلتفرم تجارت الکترونیک فهرست شد.

برای کسانی که نمی دانند، غول موتور جستجو قصد دارد به زودی تبلت پیکسل را عرضه کند. با این حال، قبل از اعلام آن، در فهرست آمازون یافت شد. این لیست تمام مشخصات آن را فاش کرد و حتی قیمت آن را افشا نمود. این حرکت به وضوح یک اتفاق بود زیرا فهرست تجارت الکترونیک بلافاصله پس از انتشار حذف کرد. بر اساس جزئیات لیست شده در وب سایت، می بینیم که تبلت پیکسل دارای یک پنل نمایشگر 10.95 اینچی LCD بلند با وضوح 2560 در1600 پیکسل است. این صفحه نمایش نسبت تصویر 16:10، حداکثر روشنایی 500 نیت و سازگاری با قلم لمسی USI 2.0 خواهد داشت.

در بخش سخت افزاری، تبلت آینده به گوگل Tensor G2 مجهز خواهد شد که با یک پردازنده امنیتی Titan M2 همراه است. علاوه بر این، تبلت دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد بود. در قسمت عقب ، تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی با عرض پیکسل 1.12 میکرومتر، دیافراگم f/2.0، فوکوس ثابت و میدان دید 84 درجه دارد. در همین حال، قسمت سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با همین مشخصات نیز وجود خواهد داشت.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: پشتیبانی از وای فای 6، بلوتوث 5.2، پورت USB نوع C، راه اندازی چهار بلندگو، 3 میکروفون و پین های پوگو عقب برای عملکرد داک. با نگاهی به تصاویر یافت شده در آمازون، می‌توانیم ببینیم که تبلت پیکسل می‌تواند به‌عنوان کنترل سنتر هوشمند استفاده شود، زیرا می‌تواند به یک پایه بلندگو متصل شود که آن را مانند یک Google Nest Hub بزرگتر نشان می‌دهد. این لیست همچنین نشان داد که قیمت این دستگاه 80000 ین ژاپن یا تقریباً 593 دلار خواهد بود.

در دیگر خبرها مدتی است که شایعه شده است گوگل در حال کار بر روی نسخه دوم پیکسل واچ است و گویی که انتظار به زودی به پایان برسد. بر اساس گزارش 9to5Google، این غول فناوری قرار است در اواخر سال جاری پیکسل واچ 2 جدید خود را در کنار گوشی‌های پیکسل 8 و 8 پرو آینده‌اش معرفی کند.

بیشتر بخوانید  Pixel Watch 2 گوگل ساعت جذابی خواهد بود

این یک پیشرفت هیجان‌انگیز برای طرفداران گجت پوشیدنی گوگل است، به ویژه از آنجایی که جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت، پیکسل واچ، چندین سال در حال توسعه بود. اگرچه Pixel Watch تنها در سال 2022 عرضه شد، اما Pixel Watch اصلی قبلاً چندین بار تکرار شده بود، از جمله داشتن تنها 1 گیگابایت رم در یک نقطه.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات قیمت و مشخصات تبلت گوگل پیکسل منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *