مانیتور گیمینگ EX240N بنکیو معرفی شد

مانیتور گیمینگ EX240N بنکیو معرفی شد

مانیتور گیمینگ بنکیو EX240N با پنل MOBIUZ VA و زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه رونمایی شد. مانیتور گیمینگ جدید دارای نرخ نوسازی 165 هرتزی و وضوح تصویر 1080p است. همچنین از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند و دارای دو بلندگوی 2.5 واتی بوده که صدایی پرتوان ارائه می دهد. EX240N دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی با روشنایی 250 نیت هم است. مانیتور گیمینگ مورد اشاره دارای نسبت کنتراست 3000:1 و پوشش فضای رنگی NTSC 72 درصد می باشد.

تأخیر بسیار کم آن با زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه MPRT و نرخ تازه‌سازی 165 هرتز برای گیمرها لذت بخش خواهد بود. سیستم بلندگوی دوگانه مانیتور بازی بخشی از مصرف برق 40 وات آن را به خود اختصاص می دهد. هنگامی که از طریق جک 3.5 میلی متری به هدفون متصل می شود، این میزان قابل توجهی کاهش می یابد. مانیتور گیمینگ همچنین دارای اتصالات HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 است. می‌توانید از مانیتور گیمینگ جدید BenQ برای کنسول‌های بازی فعلی استفاده کنید، اگرچه حداکثر نرخ نوسازی آن تنها از طریق ورودی DisplayPort در رایانه شخصی به دست می‌آید.

مانیتور گیمینگ EX240N بنکیو معرفی شد

BenQ هنوز جزئیات عرضه و در دسترس بودن را ارائه نکرده، اما مانیتور می تواند با قیمت حدود 200 دلار به فروش برسد. حالت FPS، AMD FreeSync Premium و Motion Blur Reduction همگی در EX240N وجود دارند. مدل جایگزین، EX240 با پایه 10 سانتی متری قابل تنظیم عرضه می شود و قیمت آن 240 دلار است. EX240 همچنین دارای یک پورت HDMI اضافی و قابلیت چرخش است.

بنکیو می‌گوید EX240N به گونه‌ای طراحی شده که با رنگ‌های ظریف و واقعی خود، تجربه‌ای از بازی همه‌جانبه را تداعی کند. بالاترین کیفیت مورد انتظار گیمرها را ارائه خواهد داد. زمان پاسخگویی سریع و عدم وجود پارگی نیز از نکات برجسته مانیتور گیمینگ جدید BenQ است. برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت شرکت بنکیو مراجعه کنید. انتظار داریم در آینده مدل‌های بیشتری از این برند را شاهد باشیم. همچنین باید بیان داشت که بنکیو پیشتر چند مدل جدیدی معرفی و عرضه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری مانیتور بنکیو GW90T معرفی شد

نظرات در مورد : مانیتور گیمینگ EX240N بنکیو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *