اطلاعات کاملی از گوشی Nothing Phone (1) افشا شد

اطلاعات کاملی از گوشی Nothing Phone (1) افشا شد

استارت‌آپ چینی Nothing در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی هوشمند خود در بازار با نام Nothing Phone (1) است. این دستگاه قرار بوده در 12 جولای طی رویداد “بازگشت به غریزه” رونمایی شود.

اکنون، قبل از عرضه، گزارشی از Rootmygalaxy گزینه های قیمت گذاری و ذخیره سازی گوشی هوشمند آینده را به همراه مشخصات و رندرهای آن فاش کرده است. بنابراین، در ادامه مفصل با آن آشنا خواهیم شد. پیش از این، افشاگری‌ها و تیزرها، گوشی سفید رنگ (1) را نشان می‌دادند، و افشا جدید یک گزینه رنگ مشکی را نشان می‌داد. این گزارش اشاره می کند که دستگاه در سه پیکربندی ذخیره سازی  8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت عرضه می شود.

اکنون برای جالب‌ترین بخش، با استناد به منابع صنعتی، این گزارش اشاره می‌کند که Nothing Phone (1) قیمت اولیه 397 دلار برای نوع پایه خواهد داشت. نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی ممکن است حدود 419 دلار قیمت داشته باشد، در مورد نسخه 12 گیگابایت + 256 گیگابایتی، قیمت آن حدود 456 دلار است. در این گزارش همچنین اشاره شده که مشتریان هندی ابتدا دستگاه را دریافت خواهند کرد، در حالی که این دستگاه در اواخر ماه جولای وارد بازارهای جهانی دیگر خواهد شد.

اطلاعات کاملی از گوشی Nothing Phone (1) افشا شد

با توجه به مشخصات، گفته می شود که Noteing Phone (1) با صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می شود. در بخش پردازشی، چیپست اسنپدراگون 778+ 5G به همراه 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 به همراه خواهد داشت. باتری دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 45 واتی خواهد بود و دستگاه با سیستم عامل Nothing مبتنی بر اندروید 12 عمل می کند.

برای بخش دوربین، دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی است. در قسمت سلفی گوشی هوشمند یک دوربین 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی (1) می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، شارژ بی‌سیم معکوس 5 واتی و بلندگوهای استریو با استاندارد Dolby Atmos اشاره کرد. برای اتصال، دستگاه دارای 5G، 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS و پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت گوشی Nothing phone (1)

اطلاعات بیشتری موجود نیست و بهتر بوده به انتظار ادامه داد تا مشخص شود این برند چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات کاملی از گوشی Nothing Phone (1) افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *