تصاویر افشا شده از گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3 | قطعا تا به امروز خبرهای بسیاری از سری جدید پرچمداران کمپانی گوگل شنیده اید و بیشتر این خبرها و شایعات مربوط به گوگل پیکسل 3 ایکس ال بوده است و اساسا در خبرها به افشای تصاویر این گوشی اشاره شده است. اکنون تصاویری زنده از گوگل پیکسل 3 یعنی نسخه ی کوچکتر پیکسل 3 ایکس ال افشا شده است که به طورکامل این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد.

گوگل پیکسل 3

براساس این تصاویر افشا شده، نسخه‌ ی کوچکتر پیکسل 3 ایکس ال، بدون بریدگی با لای صفحه نمایش رونمایی خواهد شد. بسیاری از کاربران از وجود بریدگی بالای صفحه نمایش یا یا بهتر است بگوییم ناچ (Noch) راضی نبودند و گویا آخرین تصاویر خبر از حذف این بریدگی در گوگل پیکسل 3 می‌ دهد. بر اساس هر آنچه که تا به امروز از کمپانی گوگل دیده‌ ایم، به طورکلی گوشی‌ های پیکسل کوچکتر خود را با حاشیه‌ ای زیاد معرف می نماید؛ ولی تصاویر جدید خبر از تغییراتی در نوع طراحی ظاهری نسل سوم این گوشی ها می‌ دهد.

گوگل پیکسل 3

حاشیه‌ ی متقارن و البته باریک در بخش بالایی و پایینی پنل جلویی مشاهده می گردد. همچنین، گوگل پیکسل 3 قرار است که با دو اسپیکر بر روی پنل جلویی رونمایی گردد اما احتمال دارد این طراحی برای پیکسل ۳ ایکس ال مدنظر نباشد. قاب پشتی هر دو گوشی هوشمند یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، دارای طراحی ظاهری مشابه یکدیگر خواهند بود. پیکسل 3 نیز مانند برادر بزرگتر خود یعنی پیکسل 3 ایکس ال گویا از قابلیت شارژ وایرلس بهره مند می باشد. تصاویر زیادی از گوگل پیکسل 3 فاش‌ شده، انتشار یافته است که ویژگی های آن را به نمایش می گذارد. گوگل پیکسل 3، علاوه بر مدل پیشین خود، دارای لبه‌ های گرد است که با نسبت تصویر 18 به 9 معرفی خواهند شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش پاکسازی تاریخچه جستجوی صوتی در گوگل

نظرات در مورد : تصاویر افشا شده از گوگل پیکسل 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *