قیمت 2000 دلاری فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

این روزها احتمالا خبرهای بسیاری را در سایت های داخلی و خارجی در خصوص گوگل پیکسل 3 ایکس ال شنیده اید و یا خوانده اید. کمپانی گوگل تصمیم دارد پرچمدار خود را به طور کاملا نا شناس و بدون افشای اطلاعات خاصی به بازار معرفی و عرضه نماید ولی گویا نمی گذارند! کمپانب گوگل با عرضه ی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در بازار غوغایی به پا کرد و بسیاری از افراد را حیرت زده کرد.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

در این میان بعد از انتشار خبر فعالیت این کمپانی بر روی گوگل پیکسل 3 بسیاری از افراد مشتاق شدند تا مشخصات جدید و نوع طراحی آن را از سوی این کمپانی دریافت نمایند. اکنون بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ساعتی پیش ویدئوی جعبه‌ گشایی این گوشی هوشمند، نمونه تصاویر گرفته‌ شده با استفاده از دوربین پیکسل 3 ایکس ال و همچنین ویژگی های مربوط به قابلیت شارژ بی‌ سیم پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی پیکسل 3 ایکس ال، از سوی یک کاربر اکراینی در فضای مجازی منتشر شد.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

با توجه به آخرین گزارش‌های انتشار یافته از سوی سایت های خارجی؛ این شخص اکراینی، تمامی ویدئوها و مشخصات مربوط به پیکسل 3 ایکس ال را در یک کانال تلگرام منتشر کرده است است و همچنین تصمیم دارد تعداد کمی از گوشی ها را که به احتمالا سرقت شده اند، با قیمت بسیار بالا در بازار سیاه به‌ فروش برساند.نام این کاربر اکراینی لاچکوف (Luchkov) می باشد که تمامی این اطلاعات را که با نام شرکت Wyslacom Media، در خصوص پرچمدار بعدی گوگل انتشار داده است. ایشان برای گوشی پیکسل 3 ایکس ال پرچسب قیمتی برابر با 2000 دلار تعیین نموده است.

این شخص در پیام رسان تلگرامی که این گوشی هوشمند را با قیمت بازار سیاه عرضه می نماید؛ در طی یک پیام پین‌ شده اشاره نموده است که فقط تعداد محدودی از این گوشی گوشی پرچمدار برای فروش وجود دارد. متن پین‌ شده این است:

تعداد محدودی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در بازار کشور انگلستان عرضه می شود.

اما اکنون درستی این موضوع باید از سوی این کمپانی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی Core Prime

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت 2000 دلاری فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *