تبلت 10 اینچی P25T تکلست معرفی شد

تبلت 10 اینچی P25T تکلست معرفی شد

Teclast جدیدترین تبلت خود P25T را به صورت جهانی در AliExpress عرضه می کند. و به عنوان بخشی از اولین قرارداد جهانی خود، این برند تخفیف زیادی را برای تبلت P25T ارائه می‌دهد. Teclast P25T که معمولاً با قیمت 149.98 دلار به فروش می رسد، اکنون با قیمت بسیار تخفیف 74.99 دلاری فقط در AliExpress موجود است. کوپن های اضافی فروشگاه نیز برای مناطق انتخابی موجود است. لطفاً توجه داشته باشید که این معامله فوق العاده از 27 فوریه، 00:00 PT شروع می شود و در 3 مارس، 23:59 PT به پایان می رسد.

تبلت Teclast P25T دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS HD با زاویه دید عریض 178 درجه و وضوح 1280 x 800p است. صفحه نمایش با کیفیت بالا، تجربه بصری عالی را برای بازی ها و فیلم های همه جانبه تضمین می کند. صفحه نمایش دارای حاشیه های باریکی است که به شما منطقه دید بزرگ تری می دهد و پشت تبلت دارای یک الگوی موج ضد لغزش خاص با طراحی بافتی است که نه تنها در لمس احساس خوبی دارد، بلکه چسبندگی بهتری به شما می دهد و از لغزش های تصادفی جلوگیری می کند.

Teclast P25T از یک پردازنده قدرتمند 4 هسته ای 64 بیتی استفاده می کند که برای عملکرد چشمگیر با مصرف انرژی کم طراحی شده است. این دستگاه از الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند که عملکرد را بر اساس عادت‌های شما هوشمندانه بهینه می‌کند و تجربه کاربری روان‌تری را به شما می‌دهد. این دستگاه دارای GPU Mali -G52 است که از یک الگوریتم هوشمند برای بهبود رنگ ها و ارائه گرافیک خیره کننده به شما استفاده می کند. چه در حال انجام بازی های پیشرفته و چه تماشای انیمه های مورد علاقه خود، P25T همیشه تصاویری همه جانبه و دقیق به شما ارائه می دهد.

این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت microSD قابل ارتقا است. این بدان معنی است که می توانید تمام داده ها، تصاویر و ویدیوهای خود را بدون نگرانی در مورد فضای ذخیره سازی ذخیره کنید. این سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می کند که به دلیل طراحی روان و کارآمد، رابط کاربری بصری، و ویژگی های ایمنی و حریم خصوصی بالا شناخته شده است.

بیشتر بخوانید  تبلت اقتصادی تکلست P85T معرفی شد

P25T دارای چندین گزینه اتصال است. این دستگاه از Wi-Fi دو باند ax و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که شما یک اتصال قوی، پایدار و با وفاداری بالا با تجهیزات جانبی دریافت می کنید. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون و رابط شارژ USB Type-C اشاره کرد.

برای تماس‌های ویدیویی و سلفی‌های خود، یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و در پشت، یک دوربین فوکوس خودکار 5 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دارید که به شما کمک می‌کند تا فیلم‌ها و تصاویر را حتی در تاریکی بگیرید. Teclast P25T در دو رنگ زیبا، آبی آسمانی پر جنب و جوش و خاکستری نقره ای آرامش بخش موجود است.

Teclast P25T که با قیمت 149.98 دلار به فروش می رسد، اکنون با قیمت بسیار تخفیف 74.99 دلاری فقط در AliExpress موجود است. کوپن های اضافی فروشگاه نیز برای مناطق انتخابی موجود است. این تبلت در گزینه های اتصال اتحادیه اروپا، ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت 10 اینچی P25T تکلست معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *