تلفن هوشمند A95 4G اوپو در مالزی رونمایی شد

تلفن هوشمند A95 4G اوپو در مالزی رونمایی شد

دقیقا یک هفته پیش، اوپو A95 توسط شرکت چینی OPPO در فیلیپین رونمایی شد. این دستگاه اکنون به طور رسمی در مالزی رونمایی شده و یک نسخه 4G از گوشی A95 اخیر است و در برخی مشخصات تفاوتی با نسخه 5G دارد.

A95 4G ​​طراحی مشابه نسخه 5G دارد اما در چندی ویژگی ها متفاوت است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 60 هرتز می باشد. همچنین باید به چیپست اسنپدراگون 662 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم اشاره کرد.

تلفن هوشمند جدید دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است که ویژگی بزرگی محسوب می شود. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت حفره نمایشگر بخش چپ جای گرفته و عملکرد خوبی دارد. در قسمت عقب، یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

OPPO A95 تحت سیستم عامل ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می شود و  به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی راهی بازار خواهد شد. A95 4G ​​در حال حاضر در وب سایت رسمی OPPO و از طریق شرکای خرده فروشی مالزی با قیمت 1099 MYR (264 دلار) در دسترس است. این دستگاه در رنگ های مشکی و نقره ای رنگین کمانی به فروش می رسد.

اوپو درصدد بوده مدل های بیشتری از سری A میان رده را معرفی کند و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی کمپانی مراجعه کنید.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find N3 با نمایشگر پروضوح از راه می رسد

نظرات در مورد : تلفن هوشمند A95 4G اوپو در مالزی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *