تبلت لنوو IdeaPad Duet 3i رونمایی شد

تبلت لنوو IdeaPad Duet 3i رونمایی شد

کنگره جهانی موبایل 2023 آغاز شده است و بسیاری از برندها چندین محصول جدید را که برای سال برنامه ریزی کرده اند راه اندازی کرده اند. لنوو نیز در میان این برندها قرار دارد و مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید را روانه بازار کرده است که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری وارد بازار شوند.

IdeaPad Duet 3i خود را با صفحه نمایش بهبود یافته، بزرگتر، گزینه های پردازنده جدید و گزینه های پورت بیشتر به روز کرده است. بیایید تبلت 2 در 1 را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. IdeaPad Duet 3i از طراحی مشابه مدل قبلی خود پیروی می کند و یک “قاب فولیو” قابل جدا شدن را ارائه می دهد که مانند کاور و همچنین صفحه کلید عمل می کند. دستگاه 2 در 1 مجهز به صفحه نمایش لمسی 11 اینچی IPS با نسبت تصویر 5:3 است که قادر به نمایش 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 و ارائه حداکثر روشنایی 400 نیت است.

IdeaPad Duet 3i (11 اینچی، 8) در یک شاسی باریک، شیک و سبک قرار گرفته است که در برخی پیکربندی‌ها به وزن 697 گرم (1.53 پوند) می‌رسد. این یک کامپیوتر همه کاره است که بر روی آخرین پلتفرم های N100 یا N200 اینتل اجرا می شود و عملکرد قدرتمندی ارائه می دهد و با ویندوز 11 Home یا Pro ارائه می شود.

علاوه بر این، این دستگاه دارای دو درگاه USB Type-C و یک جک 3.5 میلی متری است که یکی از درگاه های USB Type-C از فناوری Rapid Charge Boost پشتیبانی می کند که می تواند دستگاه را تا 2 ساعت استفاده در تنها 15 دقیقه شارژ کند. برای اپتیک، دستگاه دارای سنسور جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی است. سری Lenovo IdeaPad Duet 3i از 449 یورو (476 دلار ) در مناطق EMEA شروع می شود. در ژوئن 2023 وارد قفسه فروشگاه ها خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کامپیوتر آل این وان لنوو Xiaoxin Pro 27 معرفی شد

نظرات در مورد : تبلت لنوو IdeaPad Duet 3i رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *