لپ تاپ هیبریدی فلکس 14 کمپانی لنوو معرفی شد

لپ تاپ هیبریدی فلکس 14

از معروف ترین محصولات معرفی شده در MWC 2018 احتمالاً یوگا ۷۳۰ است که دارای قیمتی برابر ۹۰۰ دلار است و محصولی بالا رده به حساب می آید. از محصولاتی که قیمت کمتری دارند می توان به فلکس 14 که دارای قیمت کمتری نسبت به یوگا است، نام برد. فلکس 14 گجتی دو در یک است و برای افرادی طراحی شده که پول زیادی برای خرید صرف نمی کنند. همچنین این لپ تاپ ویژگی های مشترکی با یوگا ۷۳۰ دارد و اختلافات سخت افزاری فلکس ۱۴ باعث کم شدن قیمت آن شده است.

طبق موضوعات مطرح شده، این دستگاه دو در یک (هیبریدی) است و به همین دلیل می توان در حالت های متفاوتی مانند استاندارد، مد تبلت، خیمه ای و یا ایستاده استفاده نمود. چیپ ست استفاده شده در آن این محصول را تا نسل هشتم از سری core i7 شامل می شود که برابر با یوگا ۷۳۰ است. دوستداران فلکس ۱۴ می توانند نسخه بهره مند از کارت گرافیک جدا را خریداری کنند، با این تفاوت که صرفا گرافیک Geforce MX130 برایشان فراهم خواهد بود.

لپ تاپ هیبریدی فلکس 14

یوگا ۷۳۰ جدا از مدل خود می تواند به کیفیت 4K دست یابد و بهترین نمایشگر فلکس ۱۴ رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p دارد، اما این کیفیت برای نمایشگر ۱۴ اینچی بد نیست اما در این بخش لنوو برای قیمت پایین لپ تاپ از این نمایشگر استفاده کرده است. فلکس ۱۴ همین طور همراه با قلم active pen 2 در اختیار کاربران قرار گرفته و در حفاظت از امنیت یک حسگر اثر انگشت بر روی آن تهیه شده است و با استفاده از قابلیت ویندوز هلو فرایند احراز هویت بر روی آن انجام می گیرد.

نکته قابل ذکر محصول دو در یک لنوو این است که فقط از کورتانا پشتیبانی می کند و اینطور به نظر نمی آید که مانند یوگا ۷۳۰ دارای قابلیت الکسای آمازون باشد. طبق گزارشات، فلکس ۱۴ محصولی به قدرت یوگا ۷۳۰ نیست و برای افرادی که به دنبال گجت های دو در یک با هزینه مناسب هستند گزینه خوبی است. این گجت در آوریل ۲۰۱۸ با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسد که قیمت آن کمی پایین تر از قیمت درخواستی لنوو برای یوگا ۷۳۰ است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ هیبریدی فلکس 14 کمپانی لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *