تبدیل شدن چین به ابر قدرت بلاک چین تا سال 2023

بلاک چین

این روزها بلاک چین در سایت های خبری داخلی و خارجی به عنوان تیتر اول آن ها می باشد و بسیاری از کشورها اکنون سعی دارند تا در این شرایط به عنوان برترین کشور در این عرصه باشند ولی گویا چینی ها می خواهند این گوی رقابت را از سایر کشورها بربایند. اکنون زمان آن رسیده است تا هر کشوری به سهم خود در تلاش باشد تا در این عرصه فعالیت نماید و رقابتی را با سایر کشورها راه بیندازد.

توسعه فناوری بلاک چین

در یک دوره ای ایالات متحده در رأس تمامی تکنولوژی های نوین قرار داشت ولی اکنون این دوران بسیار دور شده و کشورهای دیگری توانسته اند جای ایالات متحده قرار بگیرند. یکی از تکنولوژی های نوینی که این روزها بحث‌ های زیادی درخصوص آن وجود دارد، تکنولوژی استفاده از بلاک‌ چین و کاربرد‌های آن درزندگی روزمره ی افراد می باشد. کشورهای چین و آمریکا به عنوان دو بازیگر اصلی در این زمینه به حساب می آید و هر دو کشور در تلاش هستند تا قدم هایی پیشگامانه در این عرصه بردارند.

اکنون بر اساس گزارش جدیدی که از سوی PwC منتشر شده است، برنامه‌ ریزی‌ های چین به صورتی تنظیم شده که فاصله‌ ی چین با آمریکا در در فناوری بلاک چین کمتر گردد و در آخر سبب پیشتاز شدن چین گردد. در طی یک نظرسنجی که از سوی 600 مدیر اجرایی در 14 کشور دنیا انجام شده است، 29 درصد این کشورها ایالات‌ متحده آمریکا را به عنوان پیشتاز در عرصه ی توسعه‌ ی فناوری‌ های غیرمتمرکز معرفی کرده‌اند؛ این موضوع در شرایطی است که آمار مربوط به کشور چین به 18 درصد می‌ رسد.

بلاک چین

باید در نظر داشته باشید که در طی این گزارش، درک مدیران نیز از آینده وارد آمار گشته است. بر اساس پیش‌ بینی‌ های صورت پذیرفته، انتظار داریم که در بین سال‌ های 2021 تا 2023 شرایط تغییر نماید؛ از همین بابت، پاسخ‌ دهندگان به این نظرسنجی معتقدند که اعداد فوق با تغییر همراه گردند. بر اساس این پژوهش، 30 درصد از اشخاص شرکت‌ کننده اعتقاد داشته‌ اند که کشور چین در توسعه‌ ی فناوری‌ های مبتنی بر بلاک‌چین به پیشرفت های بسیار خوبی دست پیدا خواهد کرد. از طرفی دیگر، فقط 18 درصد از افراد چنین دیدگاهی را نسبت به ایالات متحده در 5 سال آینده دارند.

بیشتر بخوانید  کاهش شدید ارزش اتریوم نسبت به چند ماه اخیر

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبدیل شدن چین به ابر قدرت بلاک چین تا سال 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *