لاین در حال توسعه بلاک چین اختصاصی

لاین

پیام رسان لاین یکی از برنامه هایی بود که توسط شرکت های ژاپنی طراحی شده بود , این شرکت ها تصمیم گرفته اند با ایجاد تغییراتی , این اپلیکیشن را به روز رسانی کرده و بلاکچین اختصاصی برای آن طراحی کنند , این امر با گسترش اپلیکشن های غیر متمرکز , پلتفرم خود را ارتقا می دهند. بنا به گفته مدیران شرکت این پروژه در زیر مجموعه پروژه بزرگ Naver جای گرفته است و هم زمانی آن با منتشر شدن نقشه 2018 این موضوع را تایید می نماید.

مدیر ارشد بخش تکنولوژی ,Euivin Park , در مصاحبه خود با خبرنگاران بیان کرد , این شرکت تصمیمی راسخ برای گسترش تکنولوژی بلاکچین گرفته است که همین امر باعث شده فعالیت خود را در این حوزه چندین مرحله پیش ببرد. بر اساس آن چه در اخبار مرتبط منتشر شده است گویا شرکت ژاپنی تصمیم دارد این اپلیکیشن را با استفاده از توکن , به پیشبرد اپ های غیر متمرکزی ترقیب کند , همچنین این اخبار حاکی از آن است که اپلیکیشن مذکور در محیطی به دور از محصولات فعلی لاین تولید خواهد شد.

لاین

در راستای این اقدام , در کشور ژاپن , کشور های جنوب شرق آسیا و کشور کره جنوبی فراخوانی برای همکاری در این حوزه توسط شرکت مربوطه ابلاغ شده است. یکی دیگر از پروژه هایی که شرکت ژاپنی وعده داده است , عرضه ارز مجازی در ماه ژانویه می باشد. کاربران می توانند از طریق اپ لاین پی به این ارز دسترسی داشته باشند. پروژه Unblock نیز یکی دیگر از اقداماتی است که این شرکت در جدول برنامه ریزی های خود قرار داده است. مدیر عاملان هدف خود را از این اقدامات , یک پارچه کردن برنامه های غیر متمرکز با پلتفرم پیام رسان لاین اعلام کرده که در نهایت خدمات بهتری به کاربران عرضه می گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لاین در حال توسعه بلاک چین اختصاصی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *