تاریخ رونمایی گوشی وان پلاس 11 مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی وان پلاس 11 مشخص شد

شرکت وان پلاس درصدد است بزودی نسل جدید گوشی پرچمدار خود را تحت عنوان وان پلاس 11 معرفی کند. اکنون اطلاعات جدیدی درباره تاریخ رونمایی آن مشخص شده است.

وان پلاس 11 مدتی است که در اخبار بوده و امروز بالاخره این برند تاریخ عرضه این گوشی جدید را تایید کرد. OEM چینی امروز اعلام کرد که جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار پریمیوم آن در ماه فوریه سال آینده در هند در کنار هدفون Buds Pro 2 TWS عرضه خواهد شد. بیایید تمام جزئیات را بررسی کنیم.

طبق توییت اخیر توییتر رسمی این برند، OnePlus 11 و Buds Pro 2 قرار است در تاریخ 7 فوریه در هند و در رویداد راه اندازی OnePlus Cloud 11 که در دهلی نو برگزار می شود، رونمایی شوند. این امکان وجود دارد که گوشی هوشمند جدید قبل از عزیمت به خارج از کشور ابتدا در چین عرضه شود.

هفته گذشته وان پلاس طراحی وان پلاس 11 آینده را از طریق تیزر ویدیویی به نمایش گذاشت. این تیزر تایید می کند که این گوشی دارای یک ماژول دوربین دایره ای با لوگوی Hasselblad در وسط خواهد بود. طراحی مشابه چیزی است که در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط OnLeaks دیده ایم. در حالی که تیزر گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نشان می دهد، حداقل یک گزینه رنگی دیگر انتظار می رود.

تاریخ رونمایی گوشی وان پلاس 11 مشخص شد

تایید شده است که این گوشی با چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود. این پردازنده ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 جفت شود. انتظار می رود وان پلاس 11 دارای پنل AMOLED خمیده 6.7 اینچی با وضوح QHD+ و پشتیبانی از نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد.

برای عکاسی، دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود که ممکن است شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، یک لنز 48 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو 32 مگاپیکسلی باشد. ممکن است باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

همانطور که گفته شد، این برند همچنین هدفون های TWS جدیدی را با نام OnePlus Buds Pro 2 روانه بازار خواهد کرد. انتظار می رود که آنها طراحی مشابه مدل قبلی خود داشته باشند. این هدفون می تواند دارای درایورهای صوتی دوگانه کدک LHDC 4.0، صدای فضایی و حذف فعال نویز باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی گوشی وان پلاس 11 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *