معرفی بازی های اندروید مشابه با Pokemon

حتما شما هم تعریف بازی Pokemon را شنیده اید اما موفق به بازی کردن در آن نشده اید. از آن جا که بازی Pokemon در ایران مسدود شده است، ما در این مقاله به بازی های مشابه با آن می پردازیم. پس اگر دوستدار این سبک بازی های پرطرفدار هستید، با ما همراه باشید!

Beastie Bay 

1azcاین بازی توسط Kairosoft توسعه یافته و از نظر شباهت دست کمی از Pokemon ندارد. Beastie Bay مخلوط دو نوع بازی شبیه سازی و دنبال کردن هیولا می باشد. در بعد شبیه سازی آن باید ساختمان بسازید، محصول زراعتی کشت کنید و به مدیریت منابع بپردازید. سپس باید به بیابان بروید، هیولاها را دنبال کنید، معامله کنید و بجنگید.

Bulu Monster

jبازی “Bulu Monster” بیشتر از آنچه تصور می کنید به Pokemon شباهت دارد. وظیفه شما در این بازی این است انواع گوناگون از موجودات را به اسارت بگیرید و آن ها را وادار به رقابت با دیگر بازیکنان کنید.

در این بازی 150 جانور وجود دارد که شما می توانید آن ها را به اسارت بگیرید، سطحتان را بالا ببرید و با دیگر بازیکنان آنلاین به معامله و رقابت بپردازید.

این بازی را در حالت مبارزه و به صورت آفلاین هم می توانید انجام دهید.

Digimon Heroes

lkmn

“Digimon Heroes” و Pokemon هردو با هم ترقی کردند و مکانیک کارت های بازیشان بسیار شبیه به یکدیگر است. در Digimon Heroes با گرفتن سه کارت می توانید به رقابت و مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازید.

از دیگر ویژگی های بازی جمع آوری بیش از 100 کارت، ترکیب و تکامل کارت های متفاوت می باشد.

EvoCreo

ev

این بازی از نظر ساختار به Pokemon بسیار شبیه است. شما در بازی می توانید هیولاهایتان را جمع آوری کنید، با دیگر Evokerها (مربی ها) به رقابت بپردازید و از طریق خط داستان راهتان را ادامه بدهید.

توسعه دهندگان بازی، زمان مبارزات را در حدود 40 ساعت قرار داده اند. شما قادر هستید 130 هیولا داشته باشید و بدین ترتیب به ترکیب و تکامل آن ها بپردازید.

این بازی مولتی پلیر هم انجام می گیرد و قابلیت خصوصی سازی استراتژی های هیولاها هم موجود است. این برنامه برای برخی از قابلیت ها حالت درون پرداختی گذاشته است.

Neo Monsters

dاگر بخواهیم این بازی را با دیگر بازی های شبه Pokemon مقایسه کنیم، ساختار منصفانه تر و مقبول تری دارد. شما باید در بازی به کاوش در شش دنیای ساخته شده توسط توسعه دهنگان Neo Monsters بپردازید که حدودا 60 ساعت طول می کشد.

هر جهان لیگ خودشان را دارند و شما باید در آن ها مبارزه کنید. 140 ماموریت اختیاری وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین آن ها را به انجام برسانید.

این برنامه رایگان است اما حالت درون پرداختی هم دارد. شما می توانید از طریق این قابلیت مستقیما هیولای مد نظرتان را خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بازی های اندروید مشابه با Pokemon

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *