انتشار آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S20 FE 5G

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S20 FE 5G

ماه گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را با سرعت شگفت‌آوری برای Galaxy S20 FE 5G منتشر کرد. با این حال، به روز رسانی در ابتدا محدود به بازار اروپا بود. اکنون، Galaxy S20 FE 5G دریافت به‌روزرسانی One UI 5.1 را در هند و کشورهای مختلف دیگر آغاز کرده است.

به‌روزرسانی One UI 5.1 برای Galaxy S20 FE 5G با نسخه میان‌افزار G781BXXU4HWB1 در هند ارائه می‌شود. حجم دانلود این آپدیت در حدود 1 گیگابایت است و وصله امنیتی فوریه 2023 را به گوشی هوشمند می آورد. این به روز رسانی در چند هفته آینده در بازارهای بیشتری منتشر خواهد شد. One UI 5.1 احتمالاً آخرین به روز رسانی اصلی One UI برای Galaxy S20 FE 5G است.

اگر کاربر Galaxy S20 FE 5G در هند هستید، اکنون می توانید به روز رسانی One UI 5.1 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و کلیک بر روی دانلود و نصب، آپدیت جدید را دانلود کنید. همچنین می توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

به‌روزرسانی One UI 5.1 تغییر لحن دوربین سلفی را آسان‌تر می‌کند. برنامه گالری راهی برای مشاهده و ویرایش اطلاعات EXIF فایل های تصویری و ویدئویی ارائه می کند. همچنین عملکرد بازسازی تصویر و آلبوم مشترک خانواده (تا 5 گیگابایت فایل) را بهبود می بخشد. می توانید همزمان بیش از یک فرد یا موضوع را در برنامه گالری جستجو کنید.

اپلیکیشن Weather اکنون دارای یک ویجت پویا جدید است و تمام اطلاعات مربوطه در نگاه اول قابل مشاهده است. همچنین نمودار بارش ساعتی را به ارمغان می آورد. سامسونگ DeX به لطف تقسیم‌کننده پنجره جدید، تغییر اندازه پنجره‌های تقسیم‌شده را آسان‌تر ارائه می‌دهد. حالت‌ها و روال‌ها گزینه‌ها و شرایط بیشتری از جمله کاغذ دیواری، اشتراک‌گذاری سریع، حساسیت لمسی نمایشگر، آهنگ زنگ و سبک قلم را دریافت می‌کنند. همچنین توصیه‌های موسیقی را از Spotify در ویجت Smart Suggestions دریافت می‌کنید.

سامسونگ ویجت باتری جدیدی را اضافه کرده است که میزان شارژ باتری گوشی هوشمند و لوازم جانبی متصل به آن را نشان می دهد. اینترنت سامسونگ نتایج جستجوی رایجی برای نشانک‌ها و تاریخچه مرور دارد. برای انجام چندوظیفه‌ای ساده‌تر در دو قسمت، تلفن ابتدا برنامه‌هایی را که اغلب باز می‌شوند نمایش می‌دهد. شما می توانید انتخاب کنید که اسکرین شات‌ها کجا ذخیره شوند.

بیشتر بخوانید  سطح روشنایی نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا فاش شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy S20 FE 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *