انتشار تصویر رندر گوشی آنر Magic 5

انتشار تصویر رندر گوشی آنر Magic 5

Honor در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند سری Honor Magic 5 خود در کشور خود چین است که انتظار می رود تا پایان ماه آینده به طور رسمی عرضه شود.

اکنون، قبل از معرفی رسمی Honor Magic 5، طراحی گوشی هوشمند آینده از طریق tipster @SPinfoJP به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و پنل پشتی گوشی را در چندین رنگ نشان می دهد.

رندرهای فاش شده از Honor Magic 5 تأیید می کند که دستگاه همچنان از ماژول دوربین دایره ای تراز وسط متشکل از سه سنسور دوربین که در یک الگوی مثلثی قرار گرفته اند استفاده می کند. یکی از سنسورهای موجود در تنظیمات، یک لنز تله فوتو پریسکوپ است و همچنین ماژول دارای فلاش LED است.

روی ماژول دوربین 100X نوشته شده است، به این معنی که گوشی از زوم 100 برابری پشتیبانی خواهد کرد. مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، قبلاً گفته بود که سری Magic 5 به عنوان یک پرچمدار رده بالا با دوربین، ارتباطات و امنیت پیشرو ساخته خواهد شد.

انتشار تصویر رندر گوشی آنر Magic 5

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با پشتیبانی از کاهش نور PWM و نرخ تازه سازی بالا، به احتمال زیاد 120 هرتز باشد. در زیر کاپوت، این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می گیرد، اما جزئیات حافظه هنوز فاش نشده است.

این گوشی که دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود، سیستم عامل اندروید را به صورت خارج از جعبه و رابط کاربری Magic UI خود این شرکت در بالا اجرا می کند. این گوشی از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. انتظار داریم در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند بدانیم.

به هر حال انتظار داریم شرکت آنر بزودی محصول خود را معرفی کند و به شایعات پایان دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند کانسپت آنر V Purse concept معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی آنر Magic 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *