انتشار تصویر رندر شده گوشی جدید Redmi Note 11R

انتشار تصویر رندر شده گوشی جدید Redmi Note 11R

ردمی اخیراً از گوشی های هوشمند Note 11 SE و 11 Prime 5G در هند با مشخصات چشمگیر و برچسب قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرده است. اکنون به نظر می رسد که سری محبوب نوت 11 این شرکت عضو جدیدی خواهد داشت. گوشی آینده مورد بحث Redmi Note 11R است که اخیراً در وب سایت China Telecom مشاهده شد و طراحی، ویژگی ها و مشخصات کلیدی آن را فاش کرد. در اینجا جزئیات است.

Redmi Note 11R جدید با شماره مدل 22095RA98C (از طریق MySmartPrice) در وب سایت China Telecom مشاهده شد. این شماره مدل قبلاً با Redmi 11A مرتبط بود اما لیست تأیید کرد که متعلق به Note 11R است.

بر اساس این لیست، Redmi Note 11R دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی خواهد بود. از نظر طراحی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به Poco M5 است. این دوربین دارای همان ماژول دوربین بزرگ است که تا انتها کشیده می شود و به نظر می رسد پشت آن نیز روکش چرمی دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، Note 11R با یک دوربین دوگانه همراه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک واحد 2 مگاپیکسلی عرضه می شود. در جلو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد داشت که در یک بریدگی قطره شبنم نصب شده است.

انتشار تصویر رندر شده گوشی جدید Redmi Note 11R

علاوه بر این، این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت در کناری مجهز خواهد شد. از نظر نرم‌افزاری، روی اندروید 12 اجرا می‌شود که احتمالاً مبتنی بر MIUI 13 خواهد بود. احتمالاً یک تلفن هوشمند 4G خواهد بود.

Redmi Note 11R در سه نسخه ذخیره‌سازی 4 گیگابایت + 128 گیگابایت، 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 128 گیگابایت فهرست شده است. طبق اعلام China Telecom، این دستگاه 1299 یوان (تقریباً 14800 روپیه / 182 دلار) قیمت خواهد داشت. با این حال، ما مطمئن نیستیم که آیا این قیمت برای مدل پایین تر یا بالاتر است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار کامل تری باقی ماند تا مشخص شود برنامه ردمی چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت جدید ردمی بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی جدید Redmi Note 11R

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *