گوشی هوشمند Poco C3 با صفحه نمایش ناچ معرفی شد

Poco

شرکت شیائومی در ابتدا سال 2020 اعلام کرد که پوکو از این پس برند مستقل آن بوده و به عرضه محصولات متنوعی خواهد پرداخت. از آن پس شاهد معرفی گوشی های هوشمند متعددی توسط پوکو بودیم که هر یک مشخصات کلیدی قابل توجهی را دربرمی گیرد.

حال نوبت به معرفی اسمارتفون جدید و اقتصادی این شرکت موسوم به Poco C3 رسید. مدلی که مدتها بود شایعاتی پیرامون آن منتشر می شد و در نهایت رونمایی این گوشی هوشمند خوش قیمت انجام گرفت.

Poco C3 در واقع مدل جهانی Redmi 9C اخیر محسوب شده و یک تلفن هوشمند کاملا متفاوت نیست. این گوشی هوشمند در بخش عقب از جنس پلی کربنات است و دو رنگ به نظر می‌رسد. در این قسمت شاهد ماژول مربعی دوربین هستیم که سه حسگر درون آن جای گرفته و فلاش LED هم دارد.

Poco

دیگر هیچ سنسور اثرانگشتی در کار نیست. این سه حسگر دوربین از نوع 13/2/2 مگاپیکسلی بوده و افراد می توانند تجربه کاربری خوبی داشته باشند. این دیوایس از صفحه نمایش 6.53 اینچی HD+ LCD با نسبت تصویر 20:9 بهره می برد و وضوح تصویر 1600*720 پیکسل دارد. چنین مشخصه صفحه نمایشی را در گوشی Realme 7i هم شاهد هستیم که بزودی عرضه بازار می شود.

البته این گوشی نرخ نوسازی صفحه نمایش بالایی ندارد. یک حسگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در قسمت ناچ Poco C3 به کار گرفته شد. در سایر مشخصات باید به پردازنده Helio G35 مدیاتک که چیپی گیمینگ است، پرداخت. حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات کارت microSD ، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 10 واتی، سیستم عامل اندروید 10 و برخی دیگر اشاره کرد.

 Poco C3 شباهت فاحشی به ردمی 9سی دارد و باید آن را گوشی اقتصادی پوکو دانست. این اسمارتفون با قیمت کمتر از 200 دلار بزودی راهی بازار هند خواهد شد.

مشخصات کلیدی

  • صفحه نمایش 6.53 اینچی HD+ LCD با نسبت تصویر 20:9 بهره می برد و وضوح تصویر 1600*720 پیکسل
  • سه حسگر دوربین از نوع 13/2/2 مگاپیکسلی
  • حسگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • پردازنده Helio G35 مدیاتک
  • حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات کارت microSD
  • باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 10 واتی
  • سیستم عامل اندروید 10
بیشتر بخوانید  نسخه جدید گوشی Poco C51 راهی بازار شد

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند Poco C3 با صفحه نمایش ناچ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *