فقط 46500 دستگاه آیفون ایکس (iPhone X) تولید شده است

آیفون ایکس (iPhone X)

تقریبا نزدیک به دو ماه از معرفی گوشی های هوشمند کمپانی اپل یعنی آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس (iPhone X) می گذرد و بسیاری از کاربران منتظر عرضه ی رسمی آیفون ایکس می باشند و از خرید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خودداری کرده اند. امروز اخباری از سوی این کمپانی منتشر شد که بسیاری از کاربران و طرفداران این کمپانی را شگفت زده کرد و برخی نیز نا امید شدند.

به گفته ی فاکسکان (Foxconn) تنها تعداد 46500 دستگاه آیفون ایکس به کشورهای چین (شانگهای)، امارات متحده ی عربی و آمستردام هلند تحویل داده شده است و کسانی که تمایل به خرید این گوشی دارند، دسترسی بسیار کمی خواهند داشت و براساس پیش بینی ها احتمالا این عرضه ی مستقیم از تاریخ سوم نوامبر آغاز گردد. بر اساس این گزارشی که امروز منتشر شده است، کمپانی اپل قصد دارد که در هر هفته تعداد 400 هزار آیفون ایکس تولید نماید چراکه قطعا میزان درخواست های این گوشی در آینده روز به روز بیشتر خواهد شد.

تنها مشکل در تولید این گوشی کمبود دوربین TrueDepth می باشد و این عامل باعث کاهش 10 درصدی این گوشی هوشمند شده است. و یکی از تحلیلگران KGI در این خصوص گفته است که در سال 2018 به میزان 30 الی 35 میلیون دستگاه آیفون ایکس تولید خواهد شد. این گوشی اولین گوشی بدون حاشه و تمام صفحه ی کمپانی اپل می باشد که از صفحه نمایش OLED بهره می برد و دارای یک پردازنده ی قدرتمند A11 Bionic و سنسور تشخیص چهره به جای اسکنر اثر انگشت می باشد. زمان پیش فروش این گوشی از تاریخ 27 اکتبر آغاز شده و نسخه ی 64 گیگابایتی آن باقیمت 999 دلار و نسخه ی 256 گیگابایتی آن با قیمت 1149 دلار عرضه خواهد شد، زمان عرضه ی مستقیم این گوشی نیز سوم نوابر سال جاری تخمین زده شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویری لو رفته از ios 8

نظرات در مورد : فقط 46500 دستگاه آیفون ایکس (iPhone X) تولید شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *