انتشار تصویر رندر شده گوشی Mix 5 Pro شیائومی

انتشار تصویر رندر شده گوشی Mix 5 Pro شیائومی

از زمانی که سری Xiaomi 12 در چین معرفی و عرضه شد، رسانه ها در مورد مدل Ultra این گوشی هوشمند گمانه زنی هایی دارند. افشاگری های ساختگی و تصویر کیس کاور قبلی وجود شیائومی 12 اولترا را افشا می کند، با این حال، گویی که این گوشی هوشمند با نام Mix 5 Pro شیائومی عرضه خواهد شد.

به تازگی Technizo Concep در کنار LetsGoDigital چند تصویر رندر محصول پرچمدار آینده شیائومی منتشر کرده است. کانسپت های رندر شده بر اساس اطلاعاتی ساخته شدند که پیشتر دردسترس قرار گرفت. رندر نشان می دهد که دستگاه با یک صفحه نمایش دارای انحنا چهار وجهی با لبه های متقارن همراه است که موجب  می شود دستگاه از نظر زیبایی ظاهری خیره کننده به نظر برسد. گفته می شود این اسمارتفون به دوربین سلفی زیر نمایشگر 48 مگاپیکسلی مجهز است.

انتشار تصویر رندر شده گوشی Mix 5 Pro شیائومی

گفته شده که شیائومی میکس 5 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با رزولوشن +WQHD و نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز خواهد بود. گذشته از آن حداکثر روشنایی صفحه نمایش به 1500 نیت می رسد و از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. همچنین افزوده شد که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. قسمت عقب دستگاه نیز طراحی جذابی دارد زیرا ماژول دوربین یک دایره بزرگ بوده که یک سوم بدنه عقب را دربرگرفته و روی یک برجستگی مربعی تعبیه شده است.

این ماژول دایره‌ای یک دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی عریض در مرکز را شامل می شود. شایعاتی وجود دارد که دوربین اصلی Mix 5 Pro یک حسگر 50 مگاپیکسلی با سنسور تصویر ISOCell GN5 سامسونگ خواهد بود. در سایر مشخصات دوربین باید به حسگر اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری اشاره کرد. دوربین چهار اطلاعات آن فاش نشد اما انتظار داریم از نوع تک رنگ و زوم باشد. Mix 5 Pro دارای یک فلاش LED سه گانه و یک سیستم فوکوس خودکار لیزری dTOF است، با این حال، جزئیات سنسور مربعی شکل بالا سمت راست هنوز آشکار نشد.

شیائومی در همکاری با لایکا سیستم دوربین Mix 5 Pro را توسعه می دهد زیرا در گوشه بالا لوگو قرمز این برند پیدا است.  برای کسانی که نمی‌دانند، لایکا یک تولیدکننده مشهور لنز دوربین آلمانی است که سال گذشته به همکاری خود با هواوی پایان داد. شایعه شده که این برند با شیائومی برای کار بر روی دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار آینده همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 10

انتشار تصویر رندر شده گوشی Mix 5 Pro شیائومی

با توجه به مشخصات شایعه شده، گفته می شود این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. همچنین افزوده شد که دارای پردازنده سیگنال تصویر Surge C2 (ISP) است. شیائومی میکس 5 پرو با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع HyperCharge با سرعت 200 وات همراه است.

اگرچه گزارش شده که شیائومی Mix 5 Pro با سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی ISOCell GN5 سامسونگ همراهی می کند، اما اطلاعات قبلی نشان داده است که MIX 5 Pro دارای یک حسگر OIS-ready با وضوح 50 مگاپیکسلی (رزولوشن 8192 در 6144 پیکسل) خواهد بود. دوربینی که با سنسورهای سونی مانند IMX766 و IMX707 مرتبط است.

شیائومی هنوز اشاره ای به این مدل نداشته و پیش بینی می شود در مارس امسال در کنار میکس 5 رونمایی گردد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی Mix 5 Pro شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *