سری گلکسی اس 23 دارای سیستم خنک کننده بهتری هستند

سری گلکسی اس 23 دارای سیستم خنک کننده بهتری هستند

سامسونگ دیروز در اولین رویداد حضوری خود از سال 2020، سری پریمیوم گلکسی S23 خود را معرفی کرد. این مجموعه شامل Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra است. در حالی که مدل اولترا اساساً با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه می شود، دو گوشی دیگر ظاهر جدیدی پیدا می کنند. این سه گوشی تغییرات زیادی در سخت افزار ایجاد می کنند. به عنوان مثال، یک سیستم خنک کننده بهبود یافته با ناحیه اتلاف حرارت بزرگتر است.

انیمیشنی که Ice Universe به اشتراک گذاشته است، افزایش محفظه بخار سری Galaxy S23 را در مقایسه با سری S22 نشان می دهد. گوشی‌های هوشمند امسال از ناحیه اتلاف گرما به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر می‌شوند که منجر به خنک‌سازی بهتر می‌شود. خوشبختانه گلکسی اس 23 استاندارد نیز به جای پدهای گرافیتی موجود در گلکسی اس 22 از محفظه بخار استفاده می کند.

سری گلکسی اس 23 از جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند و امیدواریم مانند سال گذشته هیچ مشکل گرمایشی وجود نداشته باشد. جدیدترین رم LPDDRX5 و UFS 4.0 موجود در دستگاه های جدید به افزایش عملکرد کمک می کند.

گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس با طراحی جدید وارد بازار می شوند اما مشخصات آنها تا حدودی شبیه به نسل گذشته است. با این حال، مدل Ultra تغییرات سخت افزاری جدید و جالبی را به همراه دارد. این سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ را به ارمغان می آورد که احتمالاً قابلیت های دوربین گوشی را به سطح جدیدی می رساند.

Galaxy S23 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی AMOLED با وضوح QHD+ (3088 x 1440) و نرخ تجدید پویا 120 هرتز است. گفته می شود این نمایشگر تا 2000 نیت روشنایی دارد و دارای محافظ Corning’s Gorilla Glass Victus 2 است. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 وات و شارژ بی سیم 10 واتی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برتری گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به اپل در فروش در کشور آمریکا

نظرات در مورد : سری گلکسی اس 23 دارای سیستم خنک کننده بهتری هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *