هدفون Pixel Buds A در گزینه رنگی جدید معرفی شد

هدفون Pixel Buds A در گزینه رنگی جدید معرفی شد

سال گذشته در ماه جولای، گوگل از Pixel Buds A با ویژگی های جالب و قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. هدفون های TWS در ابتدا در دو رنگ سفید واضح و زیتونی تیره عرضه شدند. اکنون، غول جستجو بی سر و صدا Pixel Buds A را در رنگ سومی به نام Charcoal منتشر کرده است.

در کنار Pixel 7، 7 Pro و Pixel Watch، گوگل همچنین یک گزینه رنگ جدید Charcoal را برای Pixel Buds A معرفی کرد. قیمت آنها 99 دلار است و دارای مشخصاتی مشابه نسخه های Clearly White و Dark Olive هستند. Charcoal Pixel Buds A-Series را می توان از فروشگاه Google در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ایرلند، اسپانیا و غیره پیش خرید کرد.

همانطور که گفته شد Pixel Buds A سال گذشته در ماه جولای عرضه شد. آنها به عنوان یک نسخه مقرون به صرفه از هدفون های Pixel Buds که Google در سال 2019 معرفی کرد، معرفی شدند. Pixel Buds A با درایورهای دینامیکی سفارشی 12 میلی متری ارائه می شود که ادعا می شود صداهای واضح و طبیعی را ارائه می دهند. هدفون ها همچنین حالت Bass Boost را ارائه می دهند که بر روی صداهای کم تمرکز می کند. علاوه بر این، آنها همچنین دارای صدای تطبیقی ​​هستند که به طور خودکار سطح صدا را بر اساس نویز محیط افزایش یا کاهش می دهد.

این هدفون دارای ساختار مقاوم در برابر تعریق و آب با استاندارد IPX4 است. برای اتصال، آنها از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می کنند و همچنین ترجمه بلادرنگ را به بیش از 40 زبان در صورت استفاده با تلفن هوشمند دارای اندروید 6.0 یا بالاتر ارائه می دهند. این هدفون همچنین دارای میکروفون های شکل دهنده پرتو برای تمرکز بر صدای کاربر و کاهش نویز پس زمینه در هنگام تماس است.

Pixel Buds A می‌تواند تا پنج ساعت با یک بار شارژ و 24 ساعت اضافی در صورت ترکیب با کیس شارژ دوام بیاورد. گوگل می گوید که کاربران می توانند تنها با 15 دقیقه شارژ تا سه ساعت زمان پخش داشته باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Pixel 7a طی 14 روز دیگر عرضه می شود

نظرات در مورد : هدفون Pixel Buds A در گزینه رنگی جدید معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *