انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی REDMI NOTE 8 PRO

شرکت شیائومی به تازگی برای دو گوشی هوشمند REDMI NOTE 8 PRO و POCO F2 PRO آپدیت MIUI 12.5 را منتشر کرده که قابلیت های متنوعی در اختیار مخاطب قرار می دهد و تجربه کاربری لذت بخشی رقم خواهد زد.

طبق گزارشات اخیر ، شیائومی در حال کار بر روی رویداد انتشار MIUI 13 است. با این حال ، این شرکت هنوز دستگاه های زیادی برای آوردن به سیستم عامل MIUI 12.5 دارد. امروز ، به لطف اضافه شدن Redmi Note 8 Pro و POCO F2 Pro ، این لیست در حال کوچک شدن است. اولین گوشی هوشمند از سال 2019 است که در ابتدا با Android 9 Pie بر اساس MIUI 10 منتشر شد. اکنون ، این دستگاه دارای سیستم عامل Android 11 MIUI 12.5 است. از طرف دیگر ، POCO F2 Pro سال گذشته با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 منتشر شد.

Redmi Note 8 Pro یک مورد خاص بود. پس از چند سال پایبندی به چیپست های Snapdragon ، این دستگاه اولین دستگاهی بود که با چیپست MediaTek عرضه شد. در حقیقت ، این اولین Helio G90T بود که یکی از موفق ترین چیپست های MediaTek تا به امروز بود. پس از عدم اطمینان اولیه ، این دستگاه قلب بسیاری از کاربران و حتی توسعه دهندگان در سراسر جهان را تسخیر کرد. این یکی از موفق ترین تلفن های هوشمند Redmi Note است که تا به امروز از چیپست MediaTek برخوردار است.

این دستگاه به روزرسانی های اندروید 10 و آندروید 11 را دریافت کرده است که همچنین آن را به یکی از تلفن های هوشمند مجهز به MediaTek با بهترین پشتیبانی از نرم افزار تبدیل می کند. فکر نمی کنیم اندروید 12 دریافت کند ، اما می تواند برای MIUI 13 واجد شرایط باشد.

امروز ، Redmi Note 8 Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را با شماره ساخت V12.5.1.0.RGGCNXM دریافت می کند. این به روزرسانی در حال حاضر در چین در حال اجرا است ، اما سایر گزینه های منطقه ای ممکن است به زودی آن را دریافت کنند.

POCO F2 Pro در زمان عرضه کاملاً بحث برانگیز بود. این دستگاه بعنوان جانشین Pocophone F1 اصلی تولید شد ، اما به جای یک دستگاه جذاب و اصلی ، این یک Redmi K30 Pro با مارک تجاری جدید بود. این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 865 به همراه داشت اما با نمایشگر 60 هرتزی خود نتوانست تحت تأثیر قرار گیرد. با وجود این ، این دستگاه تعداد زیادی کاربر در سراسر جهان دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از صفحه نمایش شیائومی 13 پرو

Redmi K30 Pro اصلی دارای به روزرسانی MIUI 12.5 در ماه مه است. بنابراین به روزرسانی POCO F2 Pro در حال حاضر چندان تعجب آور نیست. شایان ذکر است که به روزرسانی فقط انواع EEA را با شماره ساخت V12.5.1.0.RJKEUXM در بر می گیرد. به هر حال ، به روزرسانی در هفته های آینده به سایر گزینه های منطقه ای می رسد.

برخلاف گوشی فوق ، این گوشی با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 روانه بازار شد. دستگاه MIUI 12 و همچنین اندروید 11 را دو ماه پس از عرضه دریافت کرد. این یکی با توجه به گل سرسبد بودن ، مطمئناً با دسترسی به MIUI 13 و Android 12 دریافت می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی REDMI NOTE 8 PRO

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *