انتشار تصویر رندر شده گوشی Realme 9i

انتشار تصویر رندر شده گوشی Realme 9i

انتظار می‌رود Realme 9i در ژانویه 2022 معرفی و مدتی بعد عرضه شود. قبل از معرفی، ThePixel.vn رندرهای Realme 9i را به اشتراک گذاشت. تصاویر جدید طراحی رسمی گوشی نیستند، اما بر اساس دستگاه واقعی می باشند.

رندرهای Realme 9i نشان می دهد که ظاهر آن شبیه به گوشی پرچمدار Realme GT Neo2 است که اولین بار در ماه سپتامبر راهی بازار چین شد. تصاویر Realme 9i نشان می دهد که صفحه نمایش آن یک طراحی حفره ای در گوشه سمت چپ بالا دارد. قاب پایینی 9i در مقایسه با سایر قاب های آن کمی متفاوت است.

به نظر می رسد طراحی دوربین عقب Realme 9i از GT Neo2 الهام گرفته شده است. دارای سه دوربین و یک فلاش LED. مانند سایر گوشی های Realme، 9i دارای کلید پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست است.

عدم وجود اسکنر اثر انگشت فیزیکی نشان می دهد که می توان آن را به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز کرد. این نشان می دهد که گوشی ممکن است دارای پنل OLED هم باشد. بهتر است منتظر بمانید تا جزئیات مشخصی ظاهر شود تا تأیید گردد که آیا پنل OLED دارد یا خیر. از نظر مشخصات، اطلاعات روشنی در مورد سخت افزار آن وجود ندارد.

حدس زده می‌شود که Realme طی رویداد هند ریلمی رونمایی شود و در واقع با سری گوشی های Realme 9 رو به رو هستیم. احتمالا در ژانویه رونمایی خواهد شد و در فوریه نیز به بازار عرضه می شود. بازار اصلی این گوشی چین است و مدتی بعد نیز به بازارهای دیگر نظیر هند، اروپا و برخی دیگر خواهد رسید.

ریلمی درصدد است گوشی رده بالایی را به عنوان Realme 9i معرفی کند. این تلفن هوشمند دارای طراحی جدیدی بوده و از بدنه و متریال باکیفیتی هم برخوردار است. جزئیات دقیقی فاش نشده و تنها شاهد تصویر رندر شده دستگاه هستیم که آن هم رسمی نیست. البته این تصویر شاید رسمی نباشد اما درکی از محصول آینده ریلمی به دست می دهد.

Realme 9i میان رده است و در دسته پرچمداران شرکت چینی قرار نمی گیرد. انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری قبل از رونمایی فاش شود. زیرا همیشه قبل از رونمایی شایعاتی به بیرون درز پیدا می کند و این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ریلمی پیشتر تبلت و لپ تاپ خود را معرفی و عرضه کرد و قصد دارد گام های بزرگی در صنعت بردارد.

بیشتر بخوانید  هدفون ریلمی Buds T300 در رنگ جدید عرضه شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی Realme 9i

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *