انتشار تریلر فیلم استیو جابز تاثیر گذار ترین فرد در دنیای تکنولوژی

استیو جابز یکی از تاثیر گذار ترین افراد در دنیای تکنولوژی است ، استیو زندگی خود را بدون پدر و مادر سپری کرد اما تصمیم های بزرگ او برای زندگی اش توانست وی را به عنوان یکی از مشهور ترین و تاثیر گذار ترین افراد در جهان تبدیل شود. به تازگی فیلمی از زندگی نامه وی ساخته شده است ، در این فیلم جزئیات زندگی وی به نمایش در می آید ، در روز های اخیر تریلری از این فیلم در دنیای اینترنت منتشر شد . شما را دعوت می کنم این تریلر کوتاه رو در کانال آپارات زوم تک ببینید.

تریلر فیلم استیو جابز

>

این فیلم به کارگردانی Ashton Kutcher ساخته شده است ، این فیلم به the Apple Newton مشهور شده است ، فیلم زندگی استیو جابز مراحل رشد وی را به سه برهه تقسیم می کند ، 1- قبل از ارائه اولین مک 2- بازگشت دوباره استیو به اپل و 3- ارائه اولین آیپد ، با تمامی اوصاف دیدن این فیلم مطئنا تجربه ای جالب رو برای شما ایجاد خواهد کرد ، اگر ریشه های زندگی استیوجابز را ببینید ، این فرد از طبقه زیر صفر جامعه قد علم کرد و توانست کمپانی اپل را به عنوان اولین قدرت تکنولوژی جهان معرفی کند. استیو در نوجوانی و کودکی در یتیم خانه بزرگ شده بود اما اهداف بزرگ وی او را به عنوان ایده پرداز ترین مرد جهان تبدیل کرد.

آشنایی بیشتر با استیو جابز و اپل

پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با استیو و کمپانی اپل مقالات هشت راز استیو جابز و اپل دوست داشتنی و یادی از استیو جابز و آشنایی با غول هوشمند اپل رو حتما بخونید.

منبع : Phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED تا 2026 عرضه نمی شود

نظرات در مورد : انتشار تریلر فیلم استیو جابز تاثیر گذار ترین فرد در دنیای تکنولوژی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *