انتشار اطلاعاتی از شیائومی 13 اولترا

انتشار اطلاعاتی از شیائومی 13 اولترا

شرکت شیائومی احتمالا بزودی گوشی شیائومی 13 اولترا در کنار میکس فولد 3 را معرفی کند. پرچمدارانی که مشخصات کلیدی رده بالایی داشته و با ویژگی‌های برجسته از راه می رسند.

انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2023، برند فرعی شیائومی از سری گوشی های هوشمند Redmi K60 رونمایی کند. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه Xiaomi 13 Ultra در سه ماهه دوم سال 2023 معرفی خواهد شد و در مقابل Samsung Galaxy S23 Ultra قرار خواهد گرفت، ظاهراً در سه ماهه دوم سال 2023 معرفی خواهد شد. امروز، اطلاعات مطمئن Digital Chat Station پیکربندی هایی را از دو گوشی پرچمدار آینده شیائومی به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد که منبع اطلاعات به گوشی های Xiaomi 13 Ultra و Xiaomi MIX Fold 3 اشاره می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی های آینده شیائومی با شماره مدل های کوتاه شده M1 و M18 با 16 گیگابایت رم LPDDR5x وارد بازار خواهند شد. وی همچنین گفت که هر دو دستگاه 512 گیگابایت / 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه خواهند کرد. حدس زده می شود که این دو دستگاه می توانند Xiaomi 13 Ultra و MIX Fold 3 باشند.

Xiaomi MIX Fold 2 در آگوست 2022 رونمایی شد. بنابراین، احتمالاً در سه ماهه سوم سال 2023 با MIX Fold 3 جایگزین می شود. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات Fold 3 در دسترس نیست.

DCS اخیراً دوربین های پشتی Xiaomi 13 Ultra را روشن کرده است. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی باشد. اسنپر اصلی احتمالاً از بهینه سازی گیمبال پشتیبانی می کند و هر چهار اسنپر ممکن است فوکوس خودکار PDAF را ارائه دهند.

هیچ چیز دیگری در مورد سایر مشخصات شیائومی 13 اولترا مشخص نیست. با این حال، به احتمال زیاد، ممکن است به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود که انتظار می رود تمام گوشی های پرچمدار اندروید 2023 را تامین کند و شیائومی 13 اولترا.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند شیائومی Mi 10 Lite با دوربین مربعی معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از شیائومی 13 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *