انتشار تصویر رندر گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

انتشار تصویر رندر گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

شرکت زد تی ای قصد دارد در آینده نزدیک پرچمدار جدید خود را تحت عنوان گوشی Axon 40 Ultra معرفی کند. هفته آینده این شرکت آخرین سری آکسون، یعنی Axon 40 را با سه مدل مورد انتظار معرفی خواهد کرد: Axon 40 ساده،  Axon 40 Pro و Axon 40 Ultra. ما قبلاً Ultra را در یک تصویر زنده از جلو دیده‌ایم، اما امروز به لطف لیستی که یک خرده‌فروش چینی از دستگاه آینده ارائه کرده است، می‌توانیم پشت آن را نیز از طریق تصویر رسمی شاهد باشیم.

واضح است که به نظر می رسد  گوشی هوشمند رده بالا که در سال 2022 عرضه شده است،  چیزی که آن را به سطح بعدی می برد، آخرین نسل دوربین سلفی زیر نمایشگر است که با چشم غیر مسلح نمی توانید آن را مشاهده کنید. ZTE در زمینه دوربین زیر نمایشگر پیشگام بود، بنابراین منطقی است که با هر نسخه جدید به نوآوری و برتری در این زمینه ادامه دهد. در عقب سه سنسور دوربین بزرگ وجود دارد که همگی 64 مگاپیکسل هستند. همچنین همه آنها از فیلمبرداری 8K پشتیبانی خواهند کرد. نه تنها این، بلکه شایعات حاکی از آن است که سنسور اصلی و فوق عریض دقیقاً از همان سنسور استفاده می کند.

صفحه نمایش زد تی ای آکسون 40 اولترا +QHD  بوده و طراحی آبشاری دارای انحنا دارد و از حاشیه بسیار کمی برخوردار است. شاسی بدنه ظریف بوده و ظرافت قابل توجهی برای آن تدارک دیده شد. آکسون 40 اولترا بدنه ترکیبی از شیشه و فلز دارند. البته انتظار داریم که شاهد فریم آلومینیومی باشیم. بر اساس شایعات قبلی، دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز بوده و از رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی بهره می برد.

انتشار تصویر رندر گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

در اخباری مرتبط پیشتر شرکت ZTE رسما از جدیدترین سری گوشی های هوشمند میان رده خود در چین رونمایی کرد. این شرکت چهار مدل جدید را در سری Voyage 30 رونمایی کرده است. ابتدا به بهترین مدل یعنی Voyage 30 Pro+ می پردازیم که زد تی ای در آن از  صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی OLED با وضوح Full HD+، نرخ نوسازی بالا 90 هرتز، نسبت تصویر 20:9 و 100 درصد DCI P3 بهره گرفت. این گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک Dimensity 810 برخوردار است که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. گذشته از آن باتری 5100 میلی آمپرساعتی داشته که با فناوری شارژ سریع 66 واتی قابل شارژ است.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی گوشی زد تی ای Blade V40 Design

در عقب دوربین سه گانه داشته که متشکل از یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی بوده و حسگر سلفی 16 مگاپیکسلی هم در یک حفره دوربین قرار گرفت. وزن این اسمارتفون  192 گرم و ضخامت آن به 8.3 میلی متر می رسد و تحت سیستم عامل MyOS 11.5 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 است، به فروش خواهد رسید.

این برند همچنین دو نسخه را در سری Voyage 30 Pro معرفی کرد که شامل Voyage 30 Pro و Voyage 30 Pro Express Edition می‌شود. در بیشتر موارد، هر دو نوع دارای مشخصات یکسان هستند. از جمله ‌آنها باید به صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز، نسبت تصویر 20:9 و برخی دیگر اشاره کرد. دو دستگاه از پردازنده دیمنسیتی 810 مدیاتک قدرت گرفته و با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *