گوشی Realme 9i 5G با پردازنده Dimensity 810 در راه است

گوشی Realme 9i 5G با پردازنده Dimensity 810 در راه است

قبل از رونمایی در هند، ریلمی جزئیات بیشتری از گوشی Realme 9i 5G ارائه کرده است. Realme 9i 5G در 18 آگوست معرفی می شود و دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 810 قدرت می گیرد. همانطور که پوستر رسمی حاوی برگه مشخصات آن نشان می دهد، 9i 5G با نام 5GRockstar به بازار عرضه می شود.

Realme 9i در ژانویه 2022 عرضه شد و به چیپست اسنپدراگون 680 تجهیز گشت. 9i 5G مطمئناً یک نسخه بهبود یافته از مدل پایه است و دارای قابلیت شبکه 5G خواهد بود. همچنین دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده و طراحی نور لیزری دارد. برخلاف مدل قبلی، دوربین‌های عقب 9i 5G در ماژول دوربین قرار ندارند. یک دکمه پاور در سمت راست گوشی هوشمند وجود دارد. ریلمی همچنین یک اسکنر اثر انگشت را برای امنیت بیشتر در دکمه پاور قرار داده است.

Realme India انتظار دارد که 9i 5G با به شبه قاره برسد. Realme 9i 5G با قیمتی معادل 10000 روپیه فروخته خواهد شد که معادل 126 دلار است.  این نشانه قبلاً توسط Madhav Sheth از Realme ارائه شده بود، اگرچه او درباره تلفن اطلاعات خاصی را ارائه نکرد. Realme 9i دارای قیمت 202 دلاری خواهد بود و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط Realme اخیراً تاریخ عرضه گوشی GT 2 Explorer Master Edition را تأیید کرده است. این گوشی هوشمند در رویدادی طی 12 جولای معرفی خواهد شد. با این حال، گوشی به تنهایی معرفی نخواهد شد. ریلمی آن را با هدفون Buds Air 3 Neo جدید معرفی خواهد کرد. هدفون TWS به عنوان جانشین Buds Air 2 Neo آوریل سال قبل محسوب می شود و هنوز مشخصات آن اعلام نشد.

ریلمی از معرفی هدفون Realme Buds Air 3 Neo در چین از طریق صفحه Weibo خود خبر داد. عرضه ایرفون جدید Realme در 12 جولای کنار تلفن هوشمند Master Explorer GT2 انجام خواهد شد. این شرکت همچنین طراحی و ظاهر هدفون  جدید را فاش کرد. همانطور که در تیزر آمده، گوشی‌های Neo دارای طراحی درون گوش با ساقه ای برای هدفون هستند. این تیزر هدفون را در رنگ سفید به نمایش می گذارد. با این حال، امکان انتخاب رنگ های دیگر را نمی توان غیرممکن دانست.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Realme Book با پردازنده Core i5-1135G7 اینتل همراست

علاوه بر این، درب کیس گوشی شفاف به نظر می رسد و ظاهر کلی آن بسیار متفاوت از گوشی‌های نسل قبلی است.همانطور که گفته شد، Realme Buds Air 3 Neo جانشین Buds Air 2 Neo خواهد شد که در آوریل سال گذشته رونمایی شد. انتظار داریم هدفون‌ جدید در مقایسه با مدل سال قبل، ارتقاء قابل توجهی داشته باشند. برای مدل قبلی، هدست Realme Buds Air2 Neo با طراحی بدون ساقه درون گوش عرضه شد. آنها از کاهش نویز فعال 25 دسی بل و حالت بازی با تاخیر کم 88 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کنند. عمر باتری این هدفون 28 ساعت است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme 9i 5G با پردازنده Dimensity 810 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *