انتشار اطلاعاتی از نسخه Genshin Impact وان پلاس 11

هفته گذشته، یک منبع آگاه فاش کرد که OnePlus سومین گوشی هوشمند Genshin Impact نسخه محدود خود را در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد. این گوشی مبتنی بر OnePlus 11 خواهد بود.

امروز، یک افشاگر دیگر دوباره همین را تکرار کرده است. او همچنین اطلاعات مهمی را فاش کرد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، نسخه محدود وان پلاس 11 Genshin Impact نتیجه یک همکاری عمیق است. برای ناآگاهان، دو دستگاه قبلی وان پلاس مبتنی بر Ace Pro و Ace 2 هستند.

اگر این مشارکت واقعاً همانطور که توسط افشاگر پیشنهاد شده قوی تر باشد، می توانیم این بار انتظار یک گوشی با برند مشترک بهتر را داشته باشیم. از آنجایی که عرضه در ماه ژوئن پیش بینی شده، ما منتظر تیزرهای رسمی این برند در روزهای آینده هستیم.وان پلاس 11 نسخه Genshim Impact دومین گوشی هوشمند نسخه محدود مبتنی بر این گوشی خواهد بود. اولین مورد، Jupiter Rock بوده که به تازگی در هند با نام Marble Odyssey عرضه شده است.

جدا از سفارشی‌سازی، گوشی‌های نسخه ویژه ویژگی‌های اصلی را حفظ می‌کنند. برای این محصول آینده نیز تفاوتی نخواهد داشت. OnePlus 11 اسمارت‌فون پریمیوم این برند برای سال 2023 است. این گوشی از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می‌گیرد و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ LTPO 3 AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است.

انتشار اطلاعاتی از نسخه Genshin Impact وان پلاس 11

این گوشی در بخش دوربین دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری می شود. در بخش سلفی، دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دو بلندگوی استریو، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سیمی 100 واتی اشاره کرد. در اخباری مرتبط وان پلاس سرانجام جانشین گوشی هوشمند Nord N20 5G را در بازار ایالات متحده با نام وان پلاس Nord N30 5G معرفی کرد. این مدل در اصل یک نسخه ریبرند شده از گوشی Nord CE 3 Lite بوده که در ماه آوریل در آسیا و اروپا عرضه شد. در واقع این یک گوشی هوشمند 5G میان رده سطح پایین بوده که برای افرادی با بودجه خرید کمتر طراحی شد.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت اندروید 13 برای OnePlus 9

Nord N30 5G دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی با حفره دوربین در وسط بوده که وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی ارائه می دهد. حسگر اثرانگشت به صورت جانبی قرار گرفته و دو حلقه دوربین هم عقب گوشی جای دارد. گذشته از آن باید به اسپیکرهای استریویی پرداخت که کیفیت صدا بالایی ارائه می دهند.   گوشی Nord N30 5G با سیستم دوربین عقب سه گانه، شامل حسگر اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری، لنز عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با قابلیت های عکاسی چشمگیر می شود.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از نسخه Genshin Impact وان پلاس 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *