انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند فیسبوک

انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند فیسبوک

فیسبوک روز گذشته مشخص کرد که از این پس به عنوان متا شناخته شده و دیگر فیبسوک نام آن نیست. در حقیقت فیبسوک قصد دارد عملی که چند سال قبل توسط گوگل انجام گرفت را تکرار کند.

همین یک روز پیش، فیس‌بوک اعلام کرد که نام شرکت را به متا تغییر می‌دهد زیرا تمرکز خود را از یک پلتفرم رسانه اجتماعی به متاورس تغییر می‌دهد. این شرکت چند پروژه و محصول AR/VR دارد و اکنون به نظر می رسد که در حال آماده شدن برای راه اندازی یک دستگاه پوشیدنی جدید یعنی ساعت هوشمند است.

تصویری از ساعت هوشمند متا به صورت آنلاین (از طریق بلومبرگ) منتشر شده است که طراحی این محصول پوشیدنی را نشان می دهد. این محصول دارای طراحی مربع گرد است و همچنین دارای دوربین جلو در قاب پایینی است.

انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند فیسبوک

این از طریق برنامه فیس بوک ویو که توسط این شرکت برای استفاده با عینک هوشمند جدید Ray-Ban Stores که اوایل این ماه راه اندازی شد، به بیرون درز کرد. کد موجود در برنامه به این نکته اشاره می کند که اسم رمز ساعت هوشمند آینده “Milan” است.

به نظر می رسد یک دکمه کنترلی در لبه سمت راست بدنه وجود دارد و بند ساعت هوشمند قابل جدا شدن است. می توان تصور کرد که دوربین جلو ممکن است به کاربران اجازه برقراری تماس های ویدیویی را بدهد و آن را از بقیه ساعت های هوشمند موجود در بازار متمایز کند.

پیش از این، فیسبوک در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند با دوربین های متعدد و سنسور ضربان قلب بود. احتمالاً این دستگاه تازه فاش شده همان محصولی است که قبلاً گزارش شده بود.

در حالی که تاریخ عرضه این ساعت هوشمند متا نامعلوم است، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه در اوایل سال آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود، اما این شرکت تصمیم نهایی را نگرفته و عرضه آن ممکن است به تعویق بیفتد. پس از راه اندازی، این دستگاه با اپل واچ و سامسونگ گلکسی واچ و سایرین رقابت خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برنامه فیسبوک مخفیانه از دوربین شما استفاده می ‌کند

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند فیسبوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *