انتشار تصویر تیزری گوشی Honor 70

انتشار تصویر تیزری گوشی Honor 70

به تازگی دسته ای تصاویر از سری گوشی Honor 70 منتشر شده که طراحی های قبلی را تایید می کند. این اسمارتفون در عقب خود دو ماژول بزرگ دوربین داشته که درون هر یک چند حسگر دوربین کار گذاشته شده و فلاش LED هم پیداست.

نمایشگر در هر دو مدل حفره میانی داشته و بخش عقب نیز در برخی مدل ها رنگ مات ساده و برخی دیگر طرح لوزی شکلی دارد. طبق اطلاعات اولیه، سه مدل در این سری وجود خواهد داشت: Honor 70 ساده و همچنین Honor 70 Pro و Honor 70 Pro+. Honor 70 دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 ، صفحه نمایش Full HD + OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین با سنسورهای 108، 8 و 2 مگاپیکسلی، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی و برخی دیگر است. انتظار می‌رود که Honor 70 Pro دارای پردازنده مدیاتکDimensity 8100 ، صفحه نمایش OLED با رزولوشن 2600 در 1200 پیکسل، دوربینی با حسگر اصلی 50 (Sony IMX766) مگاپیکسلی، اولتراواید 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی آن نیز دوگانه خواهد بود.

انتشار تصویر تیزری گوشی Honor 70

برترین نسخه این سری Honor 70 Pro + نام گرفته که با صفحه نمایش OLED و وضوح 1200 پیکسل، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 12 مگاپیکسلی همراه است. این مدل از باتری 4600 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 100 واتی بهره می برد.

در دیگر خبرها dxomark به تازگی تصمیم گرفت بررسی در بخش دوربین گوشی آنر Magic 4 داشته باشد و در این بین مشخص شد که دستگاه بهترین امتیاز را در بین لیست کامل گوشی های هوشمند بدست آورده و صدرنشین شد.

طبق لیست دگزومارک، گوشی آنر Magic 4 به امتیاز فوق العاده 146 دست یافته و دارای دوربین حرفه ای است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این دوربین در بخش زوم، ویدئو و عکاسی توانسته امتیازات بزرگی کسب کند و کارشناسان دگزومارک را گزینه کامل برای تصویربرداری دانستند.

انتشار تصویر تیزری گوشی Honor 70

آنر در هفته های گذشته جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با نام های Honor Magic4 و Magic4 Pro معرفی کرده است. این دستگاه ها دارای جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 هستند و از یک سیستم دوربین چشمگیر بهره می برند که می تواند پرچمداران برتری باشند.

بیشتر بخوانید  تبلت 12 اینچی آنر پد 9 در راه بازارهای بیشتر

اطلاعات بیشتری از سری آنر 70 در دست نیست و باید منتظر ماند برند چینی آنها را در سه مدل گفته شده رونمایی کند. سه مدلی که طراحی جذابی داشته و با ویژگی های برجسته راهی بازار خواهند شد. تا رونمایی خانواده سری آنر 70 رده بالا فاصله چندانی باقی نمانده و طی روزهای آینده معرفی خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری گوشی Honor 70

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *