سامسونگ تا 2025 اسکن اثر انگشت 2.5 برابر ایمن تر را به کار می گیرد

سامسونگ تا 2025 اسکن اثر انگشت 2.5 برابر ایمن تر را به کار می گیرد

تشخیص اثر انگشت رایج ترین روش احراز هویت بیومتریک است. اما امن ترین گزینه در نظر گرفته نمی شود. برای حل این مشکل، سامسونگ یک روش جدید اسکن اثر انگشت را آغاز کرده است. همانطور که SamMobile گزارش داد، شرکت کره جنوبی در تلاش است تا این روش را ایمن تر کند.

یکی از پیشرفت ها استفاده از یک اسکنر بزرگتر خواهد بود. دومی قادر خواهد بود بیش از یک اثر انگشت را در یک زمان اسکن کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سامسونگ می تواند به زودی این فناوری را در دسترس قرار دهد. به نوبه خود، سامسونگ قبلاً تأیید کرده است که فناوری موسوم به حسگر All-in-One با پنل های نسل بعدی OLED 2.0 خود معرفی خواهد شد.

پس از در دسترس قرار گرفتن، کاربران می توانند حداکثر سه اثر انگشت را در یک زمان اسکن کنند. این 2,500,000,000 برابر امن تر از اسکن اثر انگشت است. هنوز خیلی زود است که در مورد تاریخ عرضه پنل های OLED 2.0 صحبت کنیم. اما آنها باید تا سال 2025 در بازار ظاهر شوند. رقبای سامسونگ، به ویژه اپل، از این فناوری استفاده نخواهند کرد. این شرکت مستقر در کوپرتینو به Face ID خود متکی است. بنابراین وقتی عرضه شود، سامسونگ تنها برندی خواهد بود که اسکن اثر انگشت چندگانه را ارائه می‌کند.

به هر حال، اولین گوشی با سنسور اثر انگشت Pantech GI100 بود که در سال 2004 عرضه شد. همچنین اولین گوشی هوشمند با اسکنر اثر انگشت Toshiba G500 بود که در سال 2007 عرضه شد. و اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش لمسی با اسکنر اثر انگشت موتورولا بود. ATRIX 4G از سال 2011. آیا می دانستید؟

در این رابطه، باید یادآوری کنیم که اپل شرکت بیومتریک AuthenTec را به قیمت 356 میلیون دلار در سال 2012 خریداری کرد. آیفون 5s که یک سال بعد عرضه شد، اولین آیفون با Touch ID شد. اما اکنون، سامسونگ این شانس را دارد که از رقیب همیشگی خود پیشی بگیرد. اگر سامسونگ اولین دستگاه AIO را تا سال 2025 روانه بازار کند، امن ترین گوشی را خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات دوربین گوشی Galaxy S23 FE لو رفت

نظرات در مورد : سامسونگ تا 2025 اسکن اثر انگشت 2.5 برابر ایمن تر را به کار می گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *