احتمالا فروش آیفون کاهش خواهد یافت

آیفون

قطعا خبرهای مربوط به مسئله ی کاهش سرعت گوشی های آیفون را شنیده اید و اظهارات اپل در این خصوص را می دانید؛ کمپانی اپل در این خصوص اعلام کرد که دلیل این کاهش سرعت گوشی های آیفون را باتری آن ها اعلام کرد و پس از این اطلاعیه به کاربران گوشی های قدیمی آیفون اعلام کرد که می توانند با 29 دلار باتری گوشی های خود را تعویض کنند. در پی این خبر تحلیلگران اعلام کردند که احتمال دارد در سال 2018 میزان فروش گوشی های آیفون کاهش یابد.

قطعا این مسئله وجود خواهد داشت که بسیاری از کاربران گوشی های قدیمی آیفون، دستگاه های خود را به کمپانی خواهند برد و باتری آن ها را تعویض خواهند کرد؛ قطعا این مسئله سبب کاهش فروش گوشی های سری جدید اپل خواهد شد. یکی از تحلیلگران بارکلی، به نام مارک موسکوویتز، اعلام کرد که احتمالا حدود 77 درصد از کاربران گوشی های اپل قصد تعویض آیفون خود را ندارند و قطعا بجای خرید آیفون جدید، باتری آن را تعویض می کنند.

آیفون

فکر کنید حدود 10 درصد از کاربران آیفون (حدود 519 میلیون کاربر) شامل طرح تعویض باتری می شوند و حدود 30 درصد از این افراد تصمیم به تعویض باتری آیفون خود می کنند و دیگر اقدام به خرید آیفون جدید نمی نمایند. این موضوع به معنی کاهش فروش آیفون به میزان 16 میلیون دستگاه می باشد و اگر یک حساب سر انگشتی بزنیم، چیزی حدود 4 درصد از کاربران آیفون از خرید گوشی جدید خودداری می کنند.

اکنون باید صبر کنیم تا ببینیم اپل در این خصوص چه کارهایی را انجام می دهد تا سبب آسیب رسیدن به سهام این کمپانی در بازار جهانی بورس نگردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل قصد دارد نرم افزار های IOS را برای اندروید راه اندازی کند

نظرات در مورد : احتمالا فروش آیفون کاهش خواهد یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *