مشکلات صدای گوشی های پیکسل 2 به آپدیت دوم رسید

پیکسل 2

همان طور که از قبل می دانید , گوگل پیکسل 2 دارای مشکلاتی در زمینه صدا و ایجاد صدا های خفیف و نا مفهوم در هنگام دریافت تماس بود , در منظور رفع این مشکل , گوگل با ارائه یک به روز رسانی سعی کرد این مشکلات را رفع کند. اما بر خلاف انتظار گوگل و کاربران , دیدیم که این صدا های نا به هنجار هنوز پا بر جا بوده و بر طرف نشده است. شرکت گوگل برای جبران این مشکل تصمیم به ارائه یک آپ دیت جدید گرفته است.
مدیر کاربران گوشی‌ های پیکسل 2 , آقای اورین در وب سایت ها این گونه سخن گفت : نیرو ها و متخصصان شرکت گوگل مشغول بررسی یک آپدیت دیگر بوده و سعی دارند با انتشار این به روز رسانی , اختلالات و مشکلات صدا را به هنگام دریافت تماس بر طرف سازند. زمان و تاریخ دقیقی برای ارائه این به روز رسانی توسط آقای اورین و گوگل اعلام نشده است. اما از آن جا که اولین به روز رسانی صدا های نا هنجار در ماه نوامبر عرضه شد , انتظار داریم این آپ دیت نیز تا آخر ماه دسامبر در اختیار کاربران قرار گیرد.
اما هنوز دلیل اصلی این مشکلات مشخص نشده است. گوگل نگران است که شاید این مشکلات باعث نا رضایتی کاربران شده و از محبوبیت این محصولات بکاهد. اما گوگل قول داده با این به روز رسانی تمامی مشکلات بر طرف شود.

گوشی هوشمند پرچمدار شرکت گوگل تا به امروز مشکلات بسیاری داشته که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران این دستگاه شده است. باگ های نرم افزاری پیکسل 2 به قدری بسیار بوده که برخی از کاربران نسبت به تعویض گوشی خود اقدام نموده اند. البته شرکت گوگل قول داده است تا هرچه زودتر تمامی باگ های این گوشی پرچمدار را به وسیله ی آپدیت های سیستمی رفع نماید و باید منتظر ماند و دید که آیا این شرکت بزرگ در راضی نگه داشتن کاربران خود موفق خواهد بود؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی قابلیت‌های گوشی‌های گلکسی A52 و A72 سامسونگ زیر ذره بین

نظرات در مورد : مشکلات صدای گوشی های پیکسل 2 به آپدیت دوم رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *