پرچمدار آینده سونی بدون حاشیه صفحه نمایش عرضه خواهد شد

عکس های لو رفته از گوشی هوشمند جدید سونی از یک اسمارت فون زیبا بدون حاشیه در صفحه نمایش خبر می دهد. این گوشی در خانواده اکسپریا قرار گرفته است. در وب‌ سایت های خبری معتبر عکس هایی از دو مدل گوشی جدید سونی منتشر شده است که صفحه نمایش تمام و بدون حاشیه آن ها بسیار جلب توجه می کند.

ظاهر و شکل این دو گوشی با سایر محصولات سونی فرق دارد گویا سونی از یک طراحی جدید برای تولید اسمارت فون های بدون حاشیه خود استفاده کرده است. اندازه صفحه نمایش آن ها ۵.۷ اینچی بوده و دارای رزولوشن 4K می باشند. در این تصاویر بخشی قسمت پشتی گوشی براق و شیشه ای به نظر می رسد و سمت چپ آن به صورت مات و به شکل یک نیم دایره بوده که جلب توجه کرده و زیبایی خاصی به گوشی بخشیده است.

جنس بدنه فلز بوده و مقاومت گوشی را در برابر ضربه افزایش می دهد. در وسط آن نیز حس گر اثر انگشت جای گذاری شده است. در قسمت بالایی گوشی و در بخش پایین پنل جلویی دو بلند گو تعبیه شده است. سیستم عامل اندروید 8 به صورت پیش فرض بر روی گوشی ها نصب می باشد. سونی در این دو مدل از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام استفاده کرده و  ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم را برای آن ها در نظر گرفته است.

دوربین های اصلی که در پشت گوشی قرار دارند , دو عدد بوده و با فاصله از هم قرار گرفته شده اند که به احتمال زیاد یکی از آن ها برای تشخیص عمق در هنگام عکاسی می باشد. اطلاعات زیادی درباره صحت این تصاویر در اختیار ما نیست چرا که هنوز شرکت سونی به طور رسمی این تصاویر را تایید نکرده است و هر آن چه در اینجا بیان کرده ایم بر اساس چیزی که است که در سایر سایت های تکنولوژی , اما معتبر , منتشر شده است. به زودی در نمایشگاه CES و MWC درستی یا غلط بودن این اخبار مشخص می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لغو همکاری سونی و پاناسونیک در ساخت تلویزیون های OLED

نظرات در مورد : پرچمدار آینده سونی بدون حاشیه صفحه نمایش عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *