آموزش ترفندهای Stories اینستاگرام

آیا از ترفندهای Story/Stories در اینستاگرام اطلاع دارید؟ بخش Stories در اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا عکس ها و ویدیوهایتان را همانند داستان آپلود کنید و به اشتراک بگذارید. پس اگر دوست دارید با این قابلیت جدید و ترفندهای آن آشنا شوید، با ما همراه باشید!

چگونه پست جدید در بخش Stories اضافه کنیم؟

روی “+” در بالای صفحه اینستاگرامتان کلیک کنید.

lz

با لمس “دایره + دار” می توانید عکس یا ویدیو بگیرید. برای ضبط ویدیو شما فقط می توانید یک صحنه 10 ثانیه ای را ضبط کنید و آن را به Stories اضافه کنید.

q

بعد، شما می توانید با ابزار سه گانه قلم بنویسید یا بکشید.

3

اگر برای طراحی می خواهید از رنگ های بیشتر استفاده کنید، روی یکی از رنگ های قلم مو ضربه بزنید و نگه دارید. سپس یک پالت برای شما نمایش داده می شود که می توانید از رنگ های آن بهره ببرید.

همچنین شما با لمس نماد “Aa” می توانید متنتان را تایپ کنید.

1q

حالا شما با لمس “Add it to your story” می توانید اولین داستانتان را پست کنید.

چگونه می توانیم عکس ها و ویدیوهایمان را از camera roll آپلود کنیم؟

به منظور این کار، شما به محض مشاهده صفحه ضبط ویدیو آن را به پائین بکشید تا آخرین عکس ها و ویدیوهایتان به نمایش درآید. شما می توانید فقط عکس ها و ویدیوهای گرفته شده تا 24 ساعت گذشته را آپلود کنید.

چگونه افراد بازدیدکننده پست های Story مان را چک کنیم؟

پستتان را باز کنید. آن را به بالا بکشید. سپس شما یک فهرست از همه کسانی که داستانتان را بازدید کردند مشاهده می کنید.

2

اگر در فهرست به فردی برخوردید که دوست نداشتید داستان هایتان را ببیند، “X” نزدیک به اسامی را لمس کنید. سپس آن فرد قادر به مشاهده داستان های شما نخواهد بود.

22

چگونه به Instagram Stories پاسخ ارسال کنیم؟

شما می توانید با ارسال پیام پاسخ Stories را بفرستید. این پیام شما به صورت نظر/Comment ارسال نخواهد شد. پیام شما به صورت Direct برای شخص مورد نظر فرستاده می شود.

x

چگونه می توانیم تنظیمات حریم خصوصی پست را تغییر دهیم؟

به سربرگ “Story Settings” بروید. حال با انتخاب گزینه “Hide Story From” به شما اجازه می دهد تا داستان هایتان را از افرادی که نمی خواهید آن ها را ببینند، پنهان کنید.

بیشتر بخوانید  حالت تاریک در اینستاگرام + نحوه فعال سازی

pa

چگونه می توانیم به پست های Story مان فیلتر اضافه کنیم؟

هنوز فیلترهای زیادی برای داستان های شما وجود ندارد اما تعداد فیلترها به شش می رسد. شما پس از عکس یا ویدیو گرفتن می توانید از فیلترها استفاده کنید.

چگونه می توانیم Story هایمان را ذخیره کنیم یا به اشتراک بگذاریم؟

برای ذخیره کردن داستان ها، باید داستانتان را باز کنید. در بالای آن به سراغ منو بروید و از بین گزینه های ارائه داده شده “Save Video” را انتخاب کنید. و اگر تمایل داشتید داستان شما به عنوان یک پست همگانی شود گزینه “…Share as Post” را لمس کنید.

as

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش ترفندهای Stories اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *