امکان افزودن آهنگ به نسخه اندروید اسپاتیفای به صورت آزمایشی فراهم شد

نسخه اندروید اسپاتیفای

یک دسته از نرم افزارهایی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند، نرم افزارهای استریم می باشند. اسپاتیفای (Spotify) از سری نرم افزارهای بسیار معروف استریم است که در دو نسخه ی سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه شده است. اکنون این اپلیکیشن تصمیم دارد تا قابلیت افزودن آهنگ به اسپاتیفای در نسخه ی اندروید را اضافه کند؛ این قابلیت پیش تر در سیستم عامل iOS  فراهم شده بود.

نسخه اندروید اسپاتیفای

در گوشی اندرویدی شما آیا موسیقی وجود دارد که در سرویس های استریم آن را پیدا نمی کنید؟ به احتمال در اپلیکیشن ها شاید دیگر احتیاجی نیست که به منظور پخش آن‌ ها از یک اپلیکیشن جداگانه استفاده نمایید. فردی به نام جین مانچون وونگ، که به دلیل پیداکردن قابلیت های آزمایشی جدید در اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف شهرت دارد، طی گزارشی اعلام نموده است که اپلیکیشن Spotify در حال آزمایش یک قابلیت جدید می باشد که به کاربران دستگاه های اندرویدی این امکان را می‌ دهد تا آهنگ‌ هایی که در حافظه گوشی هوشمند خود دارید را در اسپاتیفای آپلود نمایید؛ این دسته از کاربران می‌ توانند به همراه برترین آهنگ‌ های موجود در این سرویس، سایر آهنگ ها و ریمیکس هایی که به صورت غیر رسمی ارائه شده اند، گوش کنید.

نسخه اندروید اسپاتیفای

البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این تنها قابلیت جدید آزمایشی اپلیکیشن Spotify نیست، این کمپانی علاوه بر این در حال آزمایش قابلیت ذخیره برای بعد در بخش پادکست‌ ها نیز می باشد؛ این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا نرم افزارها و پادکست‌های مورد علاقه تان را در آینده بتوانید پخش کنید . این کمپانی امید دارد که بتواند فهرست بخش پادکست‌ ها را تغییر داده و جزییات مربوط به پادکست ها را در داخل یک صفحه ی جدا‌گانه، به نمایش درآورد. همچنین اسپاتیفای در‌حال طراحی و یک صفحه نمایش کتابخانه‌ ای می باشد که می‌ تواند به طور خود‌کار یک لیست از پخش جداگانه ی آهنگ‌ های مورد علاقه تان را ایجاد نماید.

 

مطالب مرتبط

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان افزودن آهنگ به نسخه اندروید اسپاتیفای به صورت آزمایشی فراهم شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *