باتری لپتاپتان چقدر دوام خواهد آورد؟ با این کد بفهمید !

اگر شما هم با لپتاپ کار کرده باشید و یا یکی از آشنایان شما از این وسیله بهره ببرد، حتما از مشکلات طول عمر محدود باتری این دستگاه آگاهی کامل را دارید. مشکلی که در تمامی دستگاه های قابل حمل از جمله اسمارت فون ها و تبلت ها به وضوح دیده می‌شود. فرقی ندارد که شما هزینه گزافی برای آن پرداخته باشید یا در یک پیشنهاد شگفت انگیز با قیمتی پایین تر از حد یک لپتاپ معمولی. در هر صورت باتری شما به پایان می‌رسد. اما چگونه کاری کنیم که این امر تحت کنترلمان باشد؟ در ادامه با زوم تک همراه باشید.

مطابق دیگر راه کار هایی که برای شما با عنوان اجرای یک کد در کامیپوتر ارائه داده ایم، نیاز است که به Run ویندوز مراجعه کنید. برای اینکار  باید کلید ترکیبی Win+R بفشارید. پس از آن در پنجره باز شده CMD را وارد کنید و باز هم کلید اینتر را بفشارید. حال در پنجره رو به رویتان powercfg/batteryreport را وارد کنید و باز هم اینتر را فشار دهید.

ximg_55527bbb86e9b.pngدر این حالت، پس از گذشت لحاظاتی به شما آدرسی داده می‌شود که با C\User\YourComputerName مشخص شده. در پایان تنها کاری که لازم است انجام دهید به آدرس داده شده با نام battery report.html مراجعه کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.

امید واریم این ترفند مورد توجهتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI در سال 2020 کدام هستند؟ همراه با مشخصات

نظرات در مورد : باتری لپتاپتان چقدر دوام خواهد آورد؟ با این کد بفهمید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *