گوشی اس 86 دوگی دارای باتری 8500 میلی آمپرساعتی

شرکت الکترونیکی چینی DOOGEE چند سال پیش به لطف موفقیت سری Mix به شهرت رسید. در حال حاضر ، این برند تغییر شکل داده است تا بیشتر به بازارهای جذاب تلفن های هوشمند ناهموار بپردازد. امروز DOOGEE جدیدترین ورودی تلفن های هوشمند با دوام خود ، DOOGEE S86 را اعلام کرد.

یک مدل معمول برای مارک های ارزان قیمت تلفن بسته بندی هرچه بیشتر ویژگی ها در یک گوشی ارزان قیمت است که معمولاً باعث کاهش کیفیت نمایش می شود. سایر گرایشهای این دستگاه ها شامل باتری های بزرگ و ظرفیت ذخیره سازی همراه با SoC های میان رده است.

به نظر می رسد DOOGEE S86 با باتری عظیم 8500 میلی آمپری خود از چارچوبی مشابه پیروی می کند. از دیگر مشخصات دستگاه تازه اعلام شده می توان به نمایشگر LCD 6.1 اینچی Gorilla Glass HD ، چیپست Helio P60 ، 6 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 و شارژ سریع 24 وات اشاره کرد. Android 10 را از جعبه خارج استفاده می کند و دارای یک خواننده اثر انگشت در کنار آن است.

از آنجا که این گوشی ناهموار است ، دارای گواهینامه های IP68 و IP69K است ، به این معنی که دستگاه در برابر آب ، گرد و غبار ، شن و ماسه ، ضربه و سقوط مقاومت خواهد کرد. در مورد تنظیمات دوربین S86 ، تصاویر نشان دهنده وضعیت دوربین چهارگانه در عقب است. با این حال ، تنها مشخصات تایید شده یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی AI در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو است.

دستگاه DOOGEE قرار است در تاریخ 29 مارس ساعت 11:00 (GMT) از طریق یک رویداد مجازی مستقیم در YouTube راه اندازی شود. پیش سفارش های تلفن ناهموار باز هستند و می توانند از طریق AliExpress انجام شوند. طبق صفحه پیش سفارش ، S86 316 دلار قیمت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ترفند های مفید برای بهینه سازی دستگاه اندرویدی شما "حتما ببینید"

نظرات در مورد : گوشی اس 86 دوگی دارای باتری 8500 میلی آمپرساعتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *