گوشی نوکیا G60 5G بزودی معرفی می شود

گوشی نوکیا G60 5G بزودی معرفی می شود

نوکیا قرار است به زودی اولین گوشی 5G خود را در هند عرضه کند. دارنده مجوز برند HMD Global در اوایل ماه جاری قراردادی را با Reliance Jio برای استقرار 5G اعلام کرده بود. اولین گوشی سازگار با 5G این برند فنلاندی در هند، نوکیا G60 5G خواهد بود. این دستگاه در وب سایت Nokia India همراه با برگه مشخصات کامل فهرست شده است. تنها جزئیات قیمت و در دسترس بودن گوشی هوشمند در حال حاضر یک راز باقی مانده است.

نوکیا G60 5G در جریان رویداد IFA 2022 در ماه سپتامبر برای بازار جهانی معرفی شد. نسخه هندی نیز با همین مشخصات عرضه خواهد شد. طبق لیست رسمی، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و بریدگی قطره ای است. نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت دارد. صفحه نمایش با گوریلا گلس 5 محافظت شده است. این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناری است که در دکمه پاور تعبیه شده است.

در بخش تصویربرداری، نوکیا G60 5G دارای دوربین سه گانه پشتی است. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک واحد عمق 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی وجود دارد.

در زیر کاپوت، نوکیا G60 5G با پردازنده اسنپدراگون 695 ذکر شده است. دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی، نوکیا جی 60 را تامین می کند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه عرضه می شود. لیست رسمی تأیید می کند که سه سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید و همچنین سه سال به روز رسانی امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد.

گزینه های اتصال در Nokia G60 5G شامل دو سیم کارت با پشتیبانی eSIM، 5G، WiFi 6، بلوتوث 5.1، GPS، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است. نوکیا G60 5G در رنگ های مشکی و یخی در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نوکیا با فروش هر گوشی هوشمند 5G درآمدی برابر با 3.5 دلار دارد

نظرات در مورد : گوشی نوکیا G60 5G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *