پشتیبانی از نسخه پلی استیشن 4 بازی The Elder Scrolls Online همچنان ادامه دارد

پلی استیشن 4

قطعا خرید شرکت زنی مکس مدیا توسط مایکروسافت خبر شوکه کننده ای محسوب شده که پیش بینی نمی‌شد. این کمپانی ردموندی با خرید این شرکت مطرح توسعه دهنده بازی، عرصه را برای سونی در نسل نهم تنگ کرده است.

اما برخلاف آنچه که تصور می شود، مایکروسافت قصد ندارد عناوین متعلق به زنی مکس مدیا را تنها به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس یا پلتفرم رایانه شخصی منتشر کند. برنامه مایکروسافت ارائه بازی برای تمامی پلتفرم از سوی این شرکت است و در واقع زنی مکس مدیا به فعالیت همیشگی خود همانند قبل اما به عنوان زیرمجموعه مایکروسافت ادامه خواهد داد.

طبق جدیدترین گزارش، برخی از طرفداران بازی The Elder Scrolls Online این پرسش برای آنها به وجود آمده که ایا خرید مایکروسافت روی پشتیبانی نسخه پلی استیشن 4 این عنوان تاثیر می گذارد یا خیر. توسعه دهندگان وعده دادن این خرید هیچ تاثیری نخواهد داشت و همچنان پشتیبانی از نسخه PS4 ادامه دارد.

با این حساب بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که پشتیبانی در کار نیست. این عنوان در 4 آوریل 2014 برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شد. انتظار می رود برای کنسول های نسل بعدی و سرویس گوگل استیدیا هم دردسترس قرار گیرد. به هر حال پیش بینی می شود شرکت مایکروسافت به پشتیبانی بتسدا ادامه داده و مانع از عدم انتشار عناوین آینده برای کنسول های دیگر می شود.

پلی استیشن 4 که به پایان خود نزدیک می شود، اما همچنان سونی قصد انتشار بازی های جدیدی برای آن دارد. عنوان آنلاین The Elder Scrolls Online نیز از عناوین برجسته ای بوده که می توان تجربه کاربری خوبی داشت. بنابراین انتظار داریم تا عناوین آینده همچنان برای کنسول پلی استیشن 4 و 5 منتشر شود و مایکروسافت نمی خواهد انحصاری گری داشته باشد و مانع از تجربه عناوین شرکت بتسدا توسط صاحبان دیگر کنسول ها شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا بازی های پلی استیشن 5 با پلی استیشن 4 سازگاری دارد؟

نظرات در مورد : پشتیبانی از نسخه پلی استیشن 4 بازی The Elder Scrolls Online همچنان ادامه دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *