گوشی گلکسی زد فولد 6 اولترا تنها در کره جنوبی عرضه می شود

ساعت گلکسی واچ اولترا در راه است

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند و ساعت هوشمند خود را معرفی می‌کند. برای سال 2024 نیز تصمیم گرفته چندین محصول جدید را تدارک بیند.

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Ultra ممکن است چیزی بیش از یک شاه ماهی قرمز باشد. پس از ماه‌ها شایعات مبنی بر عرضه سومین گوشی هوشمند تاشو در رویداد بعدی Galaxy Unpacked طی سال جاری، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند احتمالاً عرضه خواهد شد. ظاهراً Ultra سامسونگ فقط در کره جنوبی عرضه می شود و انتظار نمی رود در مناطق دیگر معرفی شود.

اما از جنبه مثبت، گفته می‌شود که غول فناوری دو ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch FE را نیز عرضه خواهد کرد. اطلاعات مربوط به سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Ultra برگرفته از گزارش Android Authority است که ادعا می کند شماره مدل گوشی هوشمند را در پایگاه داده خود مشاهده کرده است. این نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی در حال توسعه یک گوشی هوشمند تاشو جدید با شماره مدل SM-F958N بوده است که با نوع Ultra مطابقت دارد.

منطق عقب آن این است که سامسونگ از عدد هشت، همانطور که در انتهای شماره مدل مشاهده می شود، فقط برای دستگاه هایی با نام Ultra استفاده می کند. این نشان می‌دهد که شماره مدل گلکسی اس 24 اولترا SM-S928x است در حالی که Galaxy S24 دارای شماره مدل SM-S921x است. این الگو در سال های گذشته نیز ثابت است.

در گزارشی جداگانه، Android Authority همچنین ادعا کرد که سامسونگ ممکن است به زودی Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch FE را عرضه کند. اگر این گزارش را باور کنید، این دو ساعت هوشمند جانشین دو ساعت هوشمند موجود  Galaxy Watch 6 و Watch 6 Classic خواهند بود. گفته می شود که اینها بخشی از سری Watch 7 هستند که شاهد خروج نسخه کلاسیک و ورود انواع FE و Ultra خواهند بود.

در این گزارش سه شماره مدل SM-L705U، SM-L705N و SM-L705F برای Watch Ultra یافت شد. N، U و F نشان‌دهنده کره جنوبی، ایالات متحده و جهانی است که نشان می‌دهد ساعت هوشمند در همه جا در دسترس خواهد بود. به طور مشابه، سه شماره مدل برای نوع Watch FE SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N گزارش شده است.

لازم به ذکر بوده که در این گزارش اشاره ای به زمان عرضه این ساعت های هوشمند نشده است، اما با توجه به عرضه سری Watch 6 در آگوست 2023، سامسونگ ممکن است در رویداد بعدی Galaxy Unpacked سری Watch 7 را معرفی کند. بر اساس گزارش ها، این رویداد در ماه جولای برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  سامسونگ در گوشی های خود از اندروید 8 استفاده خواهد کرد

گلکسی واچ اولترا در کار است

در دیگر خبرها سامسونگ هر سال نسل جدیدی از سیستم های کامپیوتری خود را معرفی و عرضه می کند و اکنون محصول دسکتاپی جدیدی خود را معرفی کرده که طراحی شبیه به آی مک دارد.

سامسونگ با عرضه All-in-One Pro به بازگشت تدریجی خود به بازار رایانه های شخصی رومیزی ادامه می دهد. این کامپیوتر جدید شیک دارای چندین ویژگی قانع کننده است و از موفقیت مدل دسکتاپ قبلی خود پیروی می کند. بیایید ویژگی های آن را در اینجا مرور کنیم. All-in-One Pro دارای یک قاب فلزی بسیار باریک با اندازه 6.5 میلی متر است که زیبایی مینیمالیستی را ارائه می دهد. سامسونگ یک کیبورد و ماوس بی‌سیم با سبک مشابه را برای حفظ یک تجربه بصری منسجم ارائه می‌کند. صفحه نمایش رایانه شخصی دارای اندازه سخاوتمندانه 27 اینچی است که وضوح 4K را ارائه می دهد.

برای صدا، رایانه شخصی All-In-One Pro جدید سامسونگ دارای بلندگوهای سه بعدی است که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. در داخل، رایانه شخصی دارای پردازنده Intel Core Ultra است، اگرچه شرکت مدل خاصی از سیلیکون را مشخص نکرده است. علاوه بر این، ظرفیت‌های رم و SSD نیز به خوبی مشخص نشده است، اما پیکربندی پایه احتمالا حداقل 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد.

All-in-One Pro اتصال فیزیکی اولیه را با یک پورت HDMI، چندین پورت USB Type-A، یک پورت اترنت و یک جک هدفون استاندارد ارائه می دهد. گزینه های بی سیم شامل بلوتوث 5.3 و وای فای 6E است. دارای یک وب کم داخلی برای نیازهای ضروری کنفرانس ویدیویی است. همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ از اکوسیستم گلکسی خود در All-in-One Pro استفاده می کند. به همراه Windows 11 Home از پیش نصب شده است و شامل برنامه‌هایی مانند Buds Auto Switch، Multi Control، Quick Share و Second Screen برای انتقال یکپارچه فایل و انعکاس نمایشگر با تلفن‌ها و تبلت‌های Galaxy است.

علاوه بر این، برنامه Windows Phone Link به کاربران امکان می دهد اعلان های تلفن را مدیریت کرده و به راحتی از رایانه شخصی خود پاسخ دهند. سامسونگ All-in-One Pro برچسب قیمتی معادل 1.99 میلیون وون کره جنوبی (1469 دلار) دارد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی گلکسی زد فولد 6 اولترا تنها در کره جنوبی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *