گوشی گلکسی S24FE در اپراتور بریتانیایی رویت شد

گوشی گلکسی S24FE در اپراتور بریتانیایی رویت شد

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی از نسل جدید گوشی گلکسی S23FE رونمایی کند. مدلی که ویژگی های قابل توجهی داشته و در نسل جدید انتظار پیشرفت بزرگی داریم.

این گوشی هوشمند در لیست اپراتور با شماره مدل SM-721U مشاهده شد. علاوه بر این، سرفصل‌های اندروید با شماره مدل های مختلف مانند SM-S721B، SM-S721W، SM-S721N، و SM-721U مشاهده شده است که مورد دوم مشابه لیست شرکت مخابراتی است. گفته می شود SM-S721B نوع جهانی است، در حالی که SM-S721W، SM-S721N و SM-721U انواعی برای آمریکا، کره و کانادا هستند.

با این حال، جدای از این نکات، جزئیات بیشتری در مورد Galaxy S24 FE توسط هیچ منبعی به اشتراک گذاشته نشده است. با این وجود، افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند ممکن است دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی امولد، 12 گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی از 128 گیگابایت تا 256 گیگابایت باشد. شایعات همچنین به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره می کنند که نویدبخش عمر باتری قوی است

این مشخصات مطابق با انتظارات برای سری FE است که سامسونگ معمولاً آن را به عنوان جایگزین مقرون به صرفه‌تری برای سری S پرچمدار خود قرار می‌دهد. در حالی که مشخصات آن ناشناخته بود، S24 FE احتمالاً برخی از ویژگی‌ها را از Galaxy S24 که اخیراً منتشر شده وام می‌گیرد، اما با هزینه کمتر.

در مورد تاریخ عرضه، فعلاً مشخص نیست. با این حال، بر اساس نسخه های قبلی FE، منطقی است که انتظار عرضه اواخر سال 2024 در رویداد سامسونگ برای S24 FE را داشته باشیم. مطمئن باشید، ما شما را در جریان هر گونه پیشرفت جدید در مورد سامسونگ Galaxy S24 FE قرار خواهیم داد.

در دیگر خبرها سامسونگ تصمیم دارد در جولای امسال نسل جدید گوشی های تاشو خود را با نام گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 معرفی کند. به تازگی جزئیات تازه از این سری منتشر شد.

Galaxy Z Flip معمولاً در رنگ‌های جذاب و پر جنب و جوش ارائه می‌شود. سامسونگ همان سنت را با Z Flip 6 ادامه خواهد داد. طبق گفته Young، این گوشی در مجموع هفت رنگ از جمله مشکی، آبی روشن، نعنایی، هلویی، سایه نقره ای، سفید و زرد در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که چهار مورد از این رنگ‌ها قبلاً نوک‌گذاری شده بودند و اکنون مدیران اجرایی می‌گویند که سبز روشن و نقره‌ای به‌عنوان سایه نعنایی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید  انتشار اندروید 13 برای سامسونگ Galaxy A42 5G

گلکسی S24FE در نزدیکی

علاوه بر این، رنگ‌ها پیشتر در Z Flip 5 یافت می‌شوند. باید دید که آیا برند کره جنوبی رنگ تیره‌تر یا روشن‌تری را در Flip 6 اتخاذ خواهد کرد. انتظار می‌رود گزینه‌های سیاه، هلویی و سفید Crafted در بازارهای منتخب یا در تعداد محدود موجود باشند. نکته قابل توجه، رنگ اسطوخودوس/بنفش که یک عنصر اصلی در Z Flips بوده وجود ندارد.

در مورد گلکسی زد فولد 6، رنگ‌ها همچنان همان رنگ‌هایی هستند که پیشتر گزارش شده بود. اما آبی تیره به عنوان نیروی دریایی و نقره ای به عنوان سایه نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد. همچنین رنگ صورتی روشن به همراه رنگ های کم حجم مشکی و سفید نیز وجود خواهد داشت. راس یانگ همچنین گزارش می دهد که سامسونگ به عرضه Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 در گزینه های حافظه 256 و 512 گیگابایتی ادامه خواهد داد. دومی نیز در پیکربندی 1 ترابایت بالاتر در دسترس خواهد بود.

در اخباری مرتبط سامسونگ هر سال نسل جدیدی از سیستم های کامپیوتری خود را معرفی و عرضه می کند و پیشتر محصول دسکتاپی جدیدی خود را معرفی کرده که طراحی شبیه به آی مک دارد.

سامسونگ با عرضه All-in-One Pro به بازگشت تدریجی خود به بازار رایانه های شخصی رومیزی ادامه می دهد. این کامپیوتر جدید شیک دارای چندین ویژگی قانع کننده است و از موفقیت مدل دسکتاپ قبلی خود پیروی می کند. بیایید ویژگی های آن را در اینجا مرور کنیم. All-in-One Pro دارای یک قاب فلزی بسیار باریک با اندازه 6.5 میلی متر است که زیبایی مینیمالیستی را ارائه می دهد. سامسونگ یک کیبورد و ماوس بی‌سیم با سبک مشابه را برای حفظ یک تجربه بصری منسجم ارائه می‌کند. صفحه نمایش رایانه شخصی دارای اندازه سخاوتمندانه 27 اینچی است که وضوح 4K را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی گلکسی S24FE در اپراتور بریتانیایی رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *